Joakim87 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hei Jeg lurte på om noen visste hvordan man lager wc3 maps, jeg hadde lyst til og lage et tower defense map til frozen throne... Hvordan programmer trenger man ? mvh JOakim T Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Følger det ikke med et program når du kjøper WC3 da??? Eller har jeg feil?? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Joa.. Det følger med ett program som du kan bruke. Det heter worldedit Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jeeeee.. Jeg visste det var noe... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 der kan du bare lage vanlige maps tror jeg... Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, det du kan gjøre er å åpne et Tower Defence map i world edit og se ka de har gjort der, med div triggers osv, var det jeg gjorde på starcraft for å få til lignende brett. Det er jo en viss forskjell på Starcraft brett laging og warcraft da men kanskje det går Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er Sheep Tag som eier da! Søk litt med Google da vettu! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Med editoren som følger med FT kan du endre på praktisk talt ALT i spillet, så det er ikke bare vanlige melee-maps du kan lage der, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå