Ænonym Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Skal operere en fot på nyåret, men da har vi tre perioder med praksis à 3 uker. Operasjonen og krykkegåing vil ihvertfall gå utover to av periodene, og kanskje alle tre.. vil en sykemelding da være nok slik at jeg slipper å ta opp igjen alt eller får stryk? Endret 27. november 2017 av tørkepapir Lenke til kommentar
Kimchi wasabi Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Det er mulig å sykemelde, men da må du få snakket med din veileder som er ansvarlig å arrangere praksissteder for å kunne utsette praksisen. Du må ta opp igjen ellers får du automatisk stryk og ingen poeng for å ha fullført praksis. Fleste programmer som har praksis integrert i studiet (bla. lærerutdanning, sykepleier osv.) har visse krav på antall dager og poeng du må fullføre for å få en Bachelor. F.eks. jeg tar en lærerutdanning og jeg må kunne ha dokumentert at jeg har fullført 100 dager i praksis for å kunne få mitt diplom. Endret 28. november 2017 av Kimchi wasabi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå