Gå til innhold

Jeg er en mobilidiot

mhj1972

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis?

Nei, må nok kjøpe. De fleste er kjøpt på QXL, resten fra diverse tyske/luxemburgske webshopper.

SuperMario vil virke på andre S60-mobiler, hvis ikke han bruker de spesielle Siemens-klassene som SX1 støtter i tillegg til de vanlige Nokia-klassene da.

Endret av molna
Lenke til kommentar

Siemens S3+ (borte)

N5110 (ødelagt)

N6150*2

Philips Twist (knust i fillebiter)

N3310 (gjorde slik at det ikke ble mer Nokia)

Siemens ME45 (ødelagt)

Siemens A50 (gitt bort)

Siemens C55 (gitt bort)

Siemens M55

Snart SE T610 (bare postgangen fra USA hadde vært litt kortere)

Lenke til kommentar

Har hatt 2 mobiltelefoner hele mitt 14 år lange liv jeg. Fikk ikke lov av mamma og pappa å kjøpe mobil før jeg ble nesten 13 (måtte de brenne i ******) Så jeg fikk meg en siemens c45, den var trofast mot i 1,5 år men så byttet jeg den ut mot en m55 som jeg har i dag.

Grunnen til at jeg ikke har/har hatt flere telefoner er ene og alene foreldrene mine :yes: de nekter meg å kjøpe nytt hele tiden :angry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Jeg vil nok være noe dere mobilfreaker virkelig ser på som en idiot; jeg har fremdeles min første og eneste 3210 i daglig bruk. :green:

Det 4. året i bruk, er det vel. Fungerer som bare det, og er solid som få. Vurderer å kanskje skaffe meg en ny mobil, men llitt skeptisk til om kvaliteten er god nok på de nye telefonene. Og det er så deilig å ikke være redd for telefonen selv etter et fall på 2 meter :p

Lenke til kommentar

Våren 2000 startet eventyret...

Nokia 5110->*bytte likt med bestefar*->Siemens C35i->*selge til Mamma*->Nokia 3510->*solgte på Elkjøp, bare feil :angry: *->Motorola T720->selge den og til Mamma, ettersom C35i-en begynte å gå i oppløsning*->Sony Ericsson T610->*vinne hovedpremie i en PCPro-konkurranse*->Sony Ericsson P800->??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...