AfterGlow Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Antallet samtidig påloggede brukere nådde 17 millioner for første gang.Steam setter historisk rekord Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hmmm jeg trodde det var sykt mange flere påloggede med tanke på spillbiblioteket og at en for det meste er pålogget når man spiller pcspill kjøpt på steam. Dette er ikke negativt ment jeg hadde bare helt andre tall i skallen min. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Forøvrig passe sykt at (rask kalkulasjon) over 16% av de som er pålogget spiller PUBG, mtp det enorme spillbiblioteket til Steam. Lenke til kommentar
prohjort Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Det kommer sikkert til å minske igjen når kina får sin egen PUBG klone/klient. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hmmm jeg trodde det var sykt mange flere påloggede med tanke på spillbiblioteket og at en for det meste er pålogget når man spiller pcspill kjøpt på steam. Dette er ikke negativt ment jeg hadde bare helt andre tall i skallen min. Tar man med tidssoner og slik så er det ikke så rart. Jeg vil anta at antall "samtidig" påloggede i løpet av et døgn er kanskje så mye som 3-4 ganger så mange. Så har jo mange stortitler egne klienter, det er faktisk ikke så mye som går gjennom Steam som man skulle tro selv om det er ekstreme mengder spill der. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hmmm jeg trodde det var sykt mange flere påloggede med tanke på spillbiblioteket og at en for det meste er pålogget når man spiller pcspill kjøpt på steam. Dette er ikke negativt ment jeg hadde bare helt andre tall i skallen min. Tar man med tidssoner og slik så er det ikke så rart. Jeg vil anta at antall "samtidig" påloggede i løpet av et døgn er kanskje så mye som 3-4 ganger så mange. Så har jo mange stortitler egne klienter, det er faktisk ikke så mye som går gjennom Steam som man skulle tro selv om det er ekstreme mengder spill der. Ok, tenkte ikke på tidssoner, og det med klienter forklarer jo en del. Ser playerunknown nevnes men er det via steam? Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Gamer jeg trur nokk at dere må komme med meire bevis om PUBG faktisk har nokka og sei. Det er stor forskjell mellom de som bare er online mellom de som bare spiller samtidig. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Noe av det rareste jeg opplevde på steam i går også, jeg fikk en mail om at noen hadde prøvd å logge seg inn på min steam account, også kunne jeg sjekke ip adressen hvor de prøvde å logge seg inn pga safeguard eller hva det heter på steam.......og da fikk jeg opp RUSSLAND!? haha...noen som har opplevd dette før? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Noe av det rareste jeg opplevde på steam i går også, jeg fikk en mail om at noen hadde prøvd å logge seg inn på min steam account, også kunne jeg sjekke ip adressen hvor de prøvde å logge seg inn pga safeguard eller hva det heter på steam.......og da fikk jeg opp RUSSLAND!? haha...noen som har opplevd dette før? Opplever det titt og ofte selv. Senest for Discord i forrige uke. Da var det fra Brazil. Nærmere bestemt en server midt ute i atlanterhavet. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Noe av det rareste jeg opplevde på steam i går også, jeg fikk en mail om at noen hadde prøvd å logge seg inn på min steam account, også kunne jeg sjekke ip adressen hvor de prøvde å logge seg inn pga safeguard eller hva det heter på steam.......og da fikk jeg opp RUSSLAND!? haha...noen som har opplevd dette før? Opplever det titt og ofte selv. Senest for Discord i forrige uke. Da var det fra Brazil. Nærmere bestemt en server midt ute i atlanterhavet. De bare sitter inne på sitt lille mørke rom å hacker folk? haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå