AfterGlow Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Bungie endrer systemet etter klager fra spillere.Nå blir det enklere å tjene erfaringspoeng i Destiny 2 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Skikkelig shady greie av Bungie dette her! Det har foreligget mistanke om at det er en skjult grense for hvor mye XP man kan tjene pr time, sammen med begrensinger på glimmer/time og tokens/time. Det Bungie sier nå er at det hele tiden har vært meningen at det skal være slik. De fjerner nå alle restriksjoner på xp inntjening, samtidig som de dobler hvor mye xp som trengs for å kjøpe det man ønsker. Ikke ulikt det vi så skjedde i Star Wars nylig... Problemet til Bungie er at de har snytt spillere for xp, men gjort det på en måte slik at spillerne ikke skal ha mistanke om at det skjer. Når i tillegg det man ønsker å kjøpe for xp også kan kjøpes ved monetære transaksjoner så viser det bare at de ønsker at folk skal bruke ENDA mer penger på et spill til fullpris. 1 Lenke til kommentar
Likbleik Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Tja. Det er vel litt urettferdig å sammenligne dette med Battlefront. I Destiny 2 er det da virkelig ikke XP man jobber for. Det eneste du får for å fylle XP-søyla er Bright Engrams, som stort sett bare er shadere, sparrows og annet kosmetisk ræl. Det kommer altså i ny og ne okke som, og er langt fra interessant sammenlignet med all den spennende looten man får av å spille spillet. Og det vil aldri Bungie la oss kjøpe for penger. 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 - Jeg er helt enig med Bungie i at man må få hindret "grinding". Men jeg er også enig med spillerne i at det er urettferdig å la slike løsninger gå utover seriøse spillere. Har ikke noe imot at det blir dyrere å skaffe seg ting via credits/tokins/experience. Med eller uten muligheten for å skaffe seg ting ved bruk av ekte penger. Personlig så er jeg imot det å kunne kjøpe seg fordeler i spill ved bruk av ekte penger. Hovedsakelig på grunn av fordelene dem med mer penger å rutte med har over de spillerne som lever på felgen, for å si det slik. Men er også enig i det at det er en ganske kynisk måte å skaffe seg ektra penger på for utvikklerne. På den annen side... Er folk dumme/desperate nok til å benytte seg av en slikt løsning så kan dem liksom ikke klage heller. Selv om muligheten er der så er der ingen som tvinger deg som spiller til å benytte deg av den. Det er noe helt annet om man MÅ bruke ekte penger for å komme seg videre i et spill. Og for vanlige data-spill så er dette selvfølgelig helt uakseptabelt. Men heldigvis er dette uhyre sjeldent tilfellet. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 den spennende looten man får av å spille spillet. Og det vil aldri Bungie la oss kjøpe for penger. Nå skal det vel sies at etter weekly så er det vel ikke akkurat "spennende" loot i det spillet ei heller noe å gjøre. Tror de fleste driter GREIT i bright engrams, som iallefall holder seg til kun kosmetiske alterasjoner. Nå trenger de bare å gjøre det morsomt å spille. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 - Jeg er helt enig med Bungie i at man må få hindret "grinding". Men jeg er også enig med spillerne i at det er urettferdig å la slike løsninger gå utover seriøse spillere. Har ikke noe imot at det blir dyrere å skaffe seg ting via credits/tokins/experience. Med eller uten muligheten for å skaffe seg ting ved bruk av ekte penger. Personlig så er jeg imot det å kunne kjøpe seg fordeler i spill ved bruk av ekte penger. Hovedsakelig på grunn av fordelene dem med mer penger å rutte med har over de spillerne som lever på felgen, for å si det slik. Men er også enig i det at det er en ganske kynisk måte å skaffe seg ektra penger på for utvikklerne. På den annen side... Er folk dumme/desperate nok til å benytte seg av en slikt løsning så kan dem liksom ikke klage heller. Selv om muligheten er der så er der ingen som tvinger deg som spiller til å benytte deg av den. Det er noe helt annet om man MÅ bruke ekte penger for å komme seg videre i et spill. Og for vanlige data-spill så er dette selvfølgelig helt uakseptabelt. Men heldigvis er dette uhyre sjeldent tilfellet. Det er lett å hindre grinding, men det vil de jo ikke, for da må de designe spillet så man ikke trenger å kjøpe ting... AtW 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 - Jeg er helt enig med Bungie i at man må få hindret "grinding". Men jeg er også enig med spillerne i at det er urettferdig å la slike løsninger gå utover seriøse spillere. Har ikke noe imot at det blir dyrere å skaffe seg ting via credits/tokins/experience. Med eller uten muligheten for å skaffe seg ting ved bruk av ekte penger. Personlig så er jeg imot det å kunne kjøpe seg fordeler i spill ved bruk av ekte penger. Hovedsakelig på grunn av fordelene dem med mer penger å rutte med har over de spillerne som lever på felgen, for å si det slik. Men er også enig i det at det er en ganske kynisk måte å skaffe seg ektra penger på for utvikklerne. På den annen side... Er folk dumme/desperate nok til å benytte seg av en slikt løsning så kan dem liksom ikke klage heller. Selv om muligheten er der så er der ingen som tvinger deg som spiller til å benytte deg av den. Det er noe helt annet om man MÅ bruke ekte penger for å komme seg videre i et spill. Og for vanlige data-spill så er dette selvfølgelig helt uakseptabelt. Men heldigvis er dette uhyre sjeldent tilfellet. Det er lett å hindre grinding, men det vil de jo ikke, for da må de designe spillet så man ikke trenger å kjøpe ting... AtW - Som jeg nevnte... Grinding er et fenomen som man finner i mange spill, uansett om muligheten for å kjøpe ting for ekte penger er tilgjengelig eller ikke. Men det er surt når slike tiltak som begrenser avkastningen ved grindig går utover seriøse spillere. Lenke til kommentar
Ninjakjeks Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Kan også være verd å nevne at de i tillegg har doblet XP som trengs for å levle, som effektivt putter spillere tilbake til samme punkt omtrent. Sleipe greier av Bungie, spesielt når man kan kjøpe silver for ekte penger og bruke det på medaljonger som gir en økt XP i en periode. Har for min del lagt Destiny på hylla for godt, selv om jeg spilte veldig mye Destiny 1. D2 er bare ikke godt nok, også legger du dette på toppen... Skuffende. 2 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Jeg blir så jævlig frustrert over argumentet enkelte har at "så lenge det bare er kosmetiske ting så er det greit"! Da mangler man evnen til å se det store bildet... "Alle" definerer progresjon som det å blir sterkere og kunne drepe fiender raskere. (Å drepe en fiende er egentlig det samme som å åpne en liten lootbox, men det er en annen diskusjon). Hva med de som definerer progresjon gjennom det å kunne kle seg i forskjellige klær? For de så fremstår Destiny 2 sine bright engrams som pay2win. Det er prinsippet som stinker her! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 hvem bryr seg om xp? tar noen timer å bli max lvl og etter det er det bare tjas. Har jo null å si. Glimmer derimot er det seriøs mangel på, om man ikke skal grinde masse. Kunne fått litt skikkelig med penger for raids og nightfall. Det sagt så er jo spillet halvt tragisk. Er jo null innhold som er verdt å drive med på max lvl. Logger på 1 dag i uka og tar milestones. vet ikke hvor lenge jeg orker det heller. Og det at man faktisk må betale for en exp pack så kort tid etter release når spillet har så lite innhold fra før. Det er helt krise. Bungie/Activision er på ingen måte bedre enn EA og alle de andre. 1 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Slik som jeg har forstått dette var dette ikke klaging fra spillere. En spiller oppdaget at Destiny 2 lyver om antall XP man får ved spilling over lengre periode. Dvs du får beskjed fra spillet om at du har fått 5.000 XP, men i realiteten blir det registrert lavere XP. Også kom Bungie rask på banen med å deaktivere dette. Så, de har implementert en skjult bremsing av XP når folk grinder. Noen får rette meg om jeg har misforstått dette. 1 Lenke til kommentar
DeathXV88 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 jauda som destiny 2 spiller er det en ting dere ikke har fått med dere selvsagt er erfaring poengene forhøyet Gain på men det dere ikke har sett er at mengden erfaring du nå trenger er også satt opp for nå er det ikke bare 80 000 xp points du trenger nope nå er det 160 000 så tar fremdeles like lang tid og gaine en ny level eller Bright engram sånn fyi Nothing has Changed Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Må være der minste problemet til D2. Hele spillet føles som en nerfa versjon av eneren.. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Dere nevner ikke at de også har økt XP krav? Med andre ord, det går ikke fortere å levle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå