oizann Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Nå har jeg vært og hentet kortet,og solgt det videre til en kamerat for en billig penge(orket ikke mer med det).Første som skjer er at han ringer meg noen timer senere og begynner og klage på AKKURAT de samme tingene som har skjedd her hjemme hos meg og på de andre pcene vi har prøvd.Det jeg fikk med fra dem som bevis på at det var testet var et ark med en utskrift fra 3dmark...Så nå skal det bli moro og se hva de svarer meg imorgen når jeg skriver tilbake om det samme igjen Betyr fortsatt ikke at det er skjermkortet det er noe galt med. Husk også at det ikke er PCutstyr som testet kortet, men en 3. part. Hvilket skjermkort er det som er "problemet" og hvilke andre kompomenter har dere? Nå klarer ikke jeg og skrive opp alt som er i de forskjellige pcene her,da jeg bare eier 1 av dem og ikke er 100% sikker på innholdet i de andre.Men kortet det er snakk om er et GF4TI4800 8x,Det er jo forsåvidt utdatert,men det var jo ikke det den gangen jeg kjøpte det. Endret 11. januar 2004 av oizann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå