akelbo Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Registrer deg innen fredag for å få tidlig tilgang på sjørøverspillet.Alle er invitert til Sea of Thieves' neste tekniske test Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 "You fight like a dairy farmer!" 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 "You fight like a dairy farmer!" How appropriate, you fight like a Cow! xD Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Skal uansett testes. Men jeg er rimelig sikker på at dette er et spill som definitivt er best sammen med venner. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Skal uansett testes. Men jeg er rimelig sikker på at dette er et spill som definitivt er best sammen med venner. Jeg har spilt nesten ukentlig siden juli.Jeg har kun spilt med èn venn. Så det er morsomst i den grad at man kommuniserer godt, har en egen sjargong og tenker likt som en enhet. Så med andre ord har jeg for det meste spilt med tilfeldige folk: og det har stort sett gått bra! Noen er helt grønne på hva de skal gjøre. Kanskje de er helt ferske. Andre har blodpeiling og deler av sin erfaring. Siden alle skip er styrt av andre spillere, dundrer det godt i brystkassa når man oppdager et skip på horisonten. Man aner ikke hvilket lynne de er i eller hvilke intensjoner de har. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Spill som selger bra den første måneden..og som er tomt etter 2 måneder grunnet group only activities...dessverre Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Spill som selger bra den første måneden..og som er tomt etter 2 måneder grunnet group only activities...dessverre Der hørtes latterlig deprimerende ut. Hva legger du til grunn for den påstanden? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Spill som selger bra den første måneden..og som er tomt etter 2 måneder grunnet group only activities...dessverre Innhold som skapes av spillere har størst mulighet for å vare lengst spør du meg. Lenke til kommentar
entername Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Synd at det spelet her på PC vil lide av at Microsoft insisterer på å selge det via den grusomme butikken sin. Einaste håpet er at det helder seg greit på xBox. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Noen som spiller tek alpha på xone og trenger en shipmate Har ingen venner som spiller dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå