AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 er en jente jeg kunne tenkt meg å ta opp kontakten med og be ut, men har ikke hatt kontakt med henne på tre år. Vi var i samme vennegjeng, men kom godt overens med henne. jeg gled vekk fra denne gjengen og mistet kontakten med de. Har jenta på face og vi liker bildene til hverandre hvis det skulle ha noe å si, dessuten så dukket hun opp på tinder for ikke så lenge siden, så hun er kanskje på utkikk etter forhold. Grunnen til at jeg begynte å tenkte på hun, er at jeg husker henne som en ordentlig jente med riktig holdninger til forhold o.l. så spørsmålet mitt er; hvordan prøve å få kontakt med henne igjen? sende et "hei" på face etterfulgt av hvordan går det og alt det der? Anonymous poster hash: 6a2f3...8d8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2017 Forfatter Del Skrevet 26. november 2017 (endret) De fleste her er menn. Spør på kvinneforum.no. Anonymous poster hash: 6e539...df0 Endret 26. november 2017 av Hårek Korrigert link Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Hva innebærer det at hun har 'riktige' holdninger til forhold?Ja, det høres jo bra ut.Avhengig av hvor åpen du vil være om intensjonene dine kan du jo fortelle hva du forteller oss, at du har en positiv idé om hvem hun ér, og kunne tenke deg å møtes. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2017 Forfatter Del Skrevet 26. november 2017 Hva innebærer det at hun har 'riktige' holdninger til forhold? Ja, det høres jo bra ut. Avhengig av hvor åpen du vil være om intensjonene dine kan du jo fortelle hva du forteller oss, at du har en positiv idé om hvem hun ér, og kunne tenke deg å møtes. riktig holdning, så mente jeg at hun er den typen som holder seg til en person og er ærlig og åpen til den person hun er i et forhold med. hun er heller ikke den type jente som ligger rundt, som er viktig for meg av en grunn. intensjonene mine er å få opp kontakten igjen og se om det kanskje blir noe mer ut av det. - ts Anonymous poster hash: 6a2f3...8d8 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hvor klar føler du deg? Hva skulle et best case scenario innebært? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Det beste er nok å ta opp kontakten igjen f.eks på Messenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå