provolone Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Hei Nylig solgt en iPhone 6,men ikke sendt den enda. Noe spes jeg må gjøre først? Kjører Android selv, så jeg har ikke satt meg inn i epleopplegget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Nullstil den, for svarte. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) Fant en fin huskeliste: http://m.no.universalbuyingscreenreplacementde.com/info/how-to-clean-your-iphone-ipad-or-ipod-before-19674735.html Viktig å fjerne enhetens knytninger til apple konto og andre kontoer ,logg av icloud og slå av find my iphone. Logg ut av ulike tjenester. Slå av imessage og facetime for å frigjøre mot eventuelt mobil telefon nummer Når alt dette er verifisert kan du fabrikk resette den. Endret 26. november 2017 av syar2003 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hei Nylig solgt en iPhone 6,men ikke sendt den enda. Noe spes jeg må gjøre først? Kjører Android selv, så jeg har ikke satt meg inn i epleopplegget ikke selg Lenke til kommentar
provolone Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Fant en grundig guide som jeg fulgte steg for steg, før den gikk. Makan til styr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Generelt, nullstill, slett alt innhold. Det er alt. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Mitt inntrykk er at flertallet av brukere og leverandører er av den oppfatning at man må logge ut Fra det ene og det andre før man sletter alt innhold,før ett salg av brukt telefon. Er dette helt unødvendig å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Kan du slutte å trolle? Les post 6 en gang til, og bli ferdig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Kan du slutte å trolle? Les post 6 en gang til, og bli ferdig.Det er ikke fullt så rett frem som å fabrikk resette tvert.Hva med at man ikke mottar tekst meldinger. https://support.apple.com/no-no/HT204270 Lenke til kommentar
Khazaa Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Nullstil den, for svarte. Generelt, nullstill, slett alt innhold. Det er alt. Kan du slutte å trolle? Les post 6 en gang til, og bli ferdig. Jeg har aldri likt tonen din. Du er konsekvent frekk, og "bedre enn alle andre" her på forumet. Jekk deg ned noen hakk og vis normal folkeskikk. Er ikke sikkert alle vet like mye som deg. Du kan ta deg faen på at det finnes temaer du ikke har peiling på også. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg har nullstilt samtlige iPhones siden modell 4 haugevis av ganger. Du må kunne passordet til iTunes-kontoen og gå inn på rett meny. Da blir telefonen nullstilt, og kan selges uten problemer. Hvis noen ikke får til det, så er det ett eller annet med telefonen som de ikke vil fortelle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Dette sier Apple. https://support.apple.com/en-us/HT201351 Gjør som Apple sier. Endret 3. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
provolone Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Enig, dårlig tone på Tom her. Om han er like gammel som han ser ut til å være, forventes det litt høyere nivå på uttalelsene. En slik spydig tone passer bedre inn i nettavisen sitt kommentarfelt. Det er nok en grunn til at det skal logges ut her og der, før resetting av telefon og salg. De der bare nullstill og selg tipsene dine holder ikke så mye vann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Har du solgt den ennå? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå