corri Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Hei! Trenger tips til mat jeg kan ta med på skolen, nå som jeg har lange dager på lesesaler, ofte 8-18. Har ofte med meg pasta med pesto, men blir jo litt lei om det går i det samme. Noen som har forslag, som er lett og raskt som passer å ta med seg på skolen? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) Du får kjøpt baguetter i butikkene, både fine og grove, de koster faktisk ikke all verden. ca 25-30 kr i kilopris, som er prisen på vanlig brød. Så kan du kjøpe (eller lage) (lett)majones, reker (i lake, smaker litt mindre men er relativt billig), salat, tomat og (hardkoke) egg, og lage digge baguetter. Det er billig, sunn og bra mat som er lett å preservere og pakke. Ellers så lagde jeg mye gryteretter før, men det var da jeg jobba fysisk ^^ Kanskje ikke så mye å ha med til en skole. Det er dog veldig næringsik, velsmakende og relativt billig mat. Endret 26. november 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) Gryteretter er jo gull, som Taurean sier, skjønner ikke hvorfor det skulle være problematisk på en skole? Putt dritten på noe glass, varm opp eller spis kald.Lag opp en god batch, så slipper du å tenke på mat i noen dager.Evt fyll gryta i lefser så har du burritos istedet. Endret 26. november 2017 av Atib Azzad 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå