xarcee Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Hei! Jeg vurderer å kjøpe nytt hjemmekinoanlegg. Problemet er at jeg ikke har plass til gulvstående høyttalere ved siden av lerret. Dermed vurderer jeg en kompakthøyttaler som fronthøytaler. Vil dette fungere greit? Her er oppsettet jeg vurderer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hvorfor vil du har Cerwin Vega? Er jo ikke akkurat kjent for god lyd. 1 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 Har lest at SL modellene har bedre lyd enn feks XLS. Samtidig er disse på salg, og de er billige! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Det kan selvsagt hende at de har bedre lyd enn andre høyttalere fra CV, men det blir litt som å si at hundedritt lukter bedre enn kattedritt. Helt sant, men ingen vektig anbefaling. Personlig har jeg til gode å høre en høyttaler fra CV som har vært i nærheten av å kunne kalles god og jeg vil tro at nærmest hva som helst annet vil vil fungere bedre. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Nå er vel spørsmålet mitt om det er egnet å bruke kompakthøyttaler som fronthøytaler. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 En hvilken som helst dings som gjengir lyd KAN fungere som fronthøyttaler og gode stativ- eller bokhyllehøyttalere kan absolutt fungere helt ypperlig, avhengig av kravene en måtte ha til volum og dypbass. Det er tross alt er det ingen fundamental forskjell på en kompakt høyttaler og en stor høyttaler utover størrelse og diverse ytelsesparametre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå