Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jul borte fra familen paga langtids sykdom?

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg må først gi lit bakgrunn info for spørsmåle mit: 
Jeg har siden Mars lit med mye mage problemer - dvs smerter i magen, diare, oppkast, smerter i halsen, mellom gulv og utmatlese. Jeg har etterhvert tålt mindre og mindre mat, jeg tålrer nå ikke Melk, gluten, frukt, krydder, te og kaffe. Jeg har i tileg astma som har blit verre i peroder hvor jeg har slit mye. 

Jeg har vært frem og til bake til Legen over 12 ganger i år med de samme probleme og har til nå bare fått beskjed på å la ting gå over av seg selv, helt til nylig da jeg satt foten ned og ba om mer utredning siden jeg nå er mye verre. Jeg har prøvd mye på egehnånd, skriver mat dagbook for å finne ut hva som gjør meg verre, og jeg har måte trappet ned på arbeidstid og trening. 
Men jeg sliter forsatt...Nå er problemet at jeg ikke har fått til å besøke familen siden Desember i fjor paga dette probleme + dårlig øknomi.  Så jeg gikk og glipp av en konfrimasjon og nå så er jeg i tvil på om jeg klarer å reise hjemm til jul. 

Det er fordi familen min har 3 hunder som jeg er alergiske mot, jeg får sterke astma anfal rundt dem og jeg blir som oftes mye sengeligende når jeg besøker dem i julen. Dette i tileg til det jeg sliter med gjør at jeg nøler stort med å dra. Jeg har ikke samvitighet til å si nei - men usikker på hva somer lurest å gjøre. Noe passet hundene i fjor men jeg ble forsatt dårlig da det ikke var gjort sikkelig reint hos mamma.

Jeg vil ikke være borte fra dem i julen heller - Men jeg er redd for helsa mi om jeg drar  :( Og jeg lurer på hva dere vile gjort i min situasjon? jeg klarer ikke komme frem til en løsning......Di bor 8 timer unna meg så det er et stykke å reise. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...