Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen solskinnshistorier der ute ?

Anbefalte innlegg

Han jeg har rotet med i 4 mnd nå har plutselig endret mening og ønsker noe seriøst.

Men han mener vi er for ulike og at han ikke kan gjengjelde de samme følelsene til meg.

Og at et forhold har vært uaktuelt, men dette sa han før han i det hele tatt møtte meg.

Og han sa også at han ønsket å være singel i mange år framover, men dette har også endret seg!!!

Vi har vært ulike fordi han ønsket å ligge rundt, mens jeg har vært mer strikt på det.. At vi skal snakke sammen om vi har sex med andre, det er det som har vært den største "konflikten våres".

Å derfor vi kanskje har fremstilt oss som ulike, men jeg ser at vi har mange likhetstrekk!

Men han har faktisk ikke prøvd og hele perioden vi har rotet har vi snakket med andre, så føler at det hele har vært lite personlig og med mye distraksjoner.

Har sagt vi bør prøve å legge bort alt av dating apper for en liten stund å se, og det var han helt enig i.

Skal være sagt at da vi hadde denne samtalen så hadde vi sex etterpå, og det er den beste Sexen vi har hatt hittil ila de 4 mnd.

Du merker når noen "elsker med kjærlighet" og det gjorde han helt klart her.

Kysset, strøk på meg og viste med hele seg at jeg betydde noe.

Han sa at han sjeldent har hatt så god sex med jenter.

Og vi holdt på å ta 2 omganger i 1 om du skjønner, å det er visst 7 år siden han hadde klart ?

Så kjærlig og kosete...

Så jeg vet ikke, for han vil virkelig være med meg, da når jeg trekker meg unna så er han på med en gang.

Skal jeg prøve å overbevise han? Eller er dette dødfødt ?

Endret av Stine95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...