Maxopp Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Jeg er så lei av alle sider som har popup med meld deg vår epostliste og alt i livet blir rosenrødt. Hvem er villig til å mota mere spam, trenger jeg mer spam mail svarer jeg heller på noen fra Nigeria som vil gi meg 10 million dollar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Hva slags sider er du inne på, egentlig? Jeg blir aldri bedt om å oppgi e-postadresse. Jeg får melding direkte om at jeg er besøkende nr 1.000.000 og kan få love til å kjøpe (insert random Apple/Samsung produkt) for en krone. I tillegg blir jeg automatisk abonnent på en musikkstrømmetjeneste til 349 kroner per måned. Strømming virket dessverre ikke, så da var det ikke noe stort tap at jeg aldri fikk noen iPad. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Siste var vel XXL Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Poenget er å knytte et sterkere bånd mot kunden/brukeren slik at man beholder relasjonen og kan påvirke/tjene penger på det. Fordelen har dem i det det ikke er så mange andre som gjør det samme, men når alle begynner å gjøre det er man gjerne tilbake på samme nivå som før, og alle blir plaget uten nytte. En annen ting er nettstedene som vil pushe spam på deg via browseren med notifications. Velkommen til evolusjonen. Endret 29. november 2017 av vidor Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Prøv å installere adblock Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Det er også viktig for de å modernisere. Post har blitt mye mindre viktig, og epost langt mer viktig av hva folk leser i hverdagen. Og følgelig er dette i høy prioritet for butikkene å få kundebasen sin over på. Det er også for mange kunder en fordel med tanke på kvitteringer. Samt at flere kunder faktisk er interessert å få ukentlige tilbudsoversikten til visse butikker. Er strålende fornøyd med hvordan gmail sorterer mail i mapper, og klarer 99 % å legge kampanjeaviser i riktig mappe. Da kan jeg sjekke kampanjer når jeg ønsker og kanskke skal på butikken, samt slipper å få beskjed hver gang det dukker opp en ny. Ergo; Sparer meg for tid, og penger samt postkassa for tull. Endret 29. november 2017 av Andrull Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Posten skal ha kreditt for Digipost, selv om de prøvde seg på en epost-greie før det som floppa. Sorteringssystemet til Gmail er bra, også integrasjonen de gjør mot netthandel. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 En annen ting er nettstedene som vil pushe spam på deg via browseren med notifications. Velkommen til evolusjonen. I Firefox: Gå inn på about:config og still inn dom.webnotifications.enabled til false. Problemet er permanent løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå