Gå til innhold

Er det ikke på tide med dødsstraff for popup påmelding på epostlister.

Maxopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Hva slags sider er du inne på, egentlig? Jeg blir aldri bedt om å oppgi e-postadresse. Jeg får melding direkte om at jeg er besøkende nr 1.000.000 og kan få love til å kjøpe (insert random Apple/Samsung produkt) for en krone. I tillegg blir jeg automatisk abonnent på en musikkstrømmetjeneste til 349 kroner per måned. Strømming virket dessverre ikke, så da var det ikke noe stort tap at jeg aldri fikk noen iPad.

Lenke til kommentar

Poenget er å knytte et sterkere bånd mot kunden/brukeren slik at man beholder relasjonen og kan påvirke/tjene penger på det. Fordelen har dem i det det ikke er så mange andre som gjør det samme, men når alle begynner å gjøre det er man gjerne tilbake på samme nivå som før, og alle blir plaget uten nytte. En annen ting er nettstedene som vil pushe spam på deg via browseren med notifications. Velkommen til evolusjonen.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Det er også viktig for de å modernisere. Post har blitt mye mindre viktig, og epost langt mer viktig av hva folk leser i hverdagen. Og følgelig er dette i høy prioritet for butikkene å få kundebasen sin over på.

Det er også for mange kunder en fordel med tanke på kvitteringer. Samt at flere kunder faktisk er interessert å få ukentlige tilbudsoversikten til visse butikker.

Er strålende fornøyd med hvordan gmail sorterer mail i mapper, og klarer 99 % å legge kampanjeaviser i riktig mappe. Da kan jeg sjekke kampanjer når jeg ønsker og kanskke skal på butikken, samt slipper å få beskjed hver gang det dukker opp en ny.

Ergo; Sparer meg for tid, og penger samt postkassa for tull.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...