edge Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Innså nettopp at vi potensielt kan bytte inn Lallana, Firmino og Mané. Det hadde vært kultursjokk for et slitent forsvar, det! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Herregud Hazard du er god! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Bra av Mig da han gikk ut mot Drinkwater. Midtbanen syns jeg virker litt for treig. Henderson bruker for mange touch på ballen syns jeg før han kontrollerer den. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Ingen som klarer å klarere ballen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Salah må være ganske sterk i kroppen. Den lille tyrken er overraskende god til å holde på ballen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Salah må være ganske sterk i kroppen. Den lille tyrken er overraskende god til å holde på ballen. Enig, men han er fra Egypt da. 3 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Skjønner ikke dommere som ikke kan gi kort uansett når det er i kampen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 Milner er en dårlig versjon av Wijnaldum. Og Ox er en meget dårlig versjon av Mané.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Interessant den taktikken Chelsea bruker med at Morata møter og poler ballen til motsatt side. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Er det ikke fullsatt på Anfield i dag? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Milner er en dårlig versjon av Wijnaldum. Og Ox er en meget dårlig versjon av Mané.. Nå syns jeg Ox har vært sånn passe ok i dag da. Tyrken bommer. Synd. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Dommeren har vært grusom... alt for feig. Milner KATASTROFE, og forsvaret er som vanlig, bare bingo bongo at Chelsea ikke leder. Migz vært meget bra. Merkelig at Chelsea ikke prøver seg mer fremover, spiller kontringsfotball, slik som et annet visst feigt "topp"lag. Skjønner det ikke, Chelsea kunne ledet 3-0 om de ikke hadde vært så feige. Se på vårt forsvar, de vet ikke hva de driver med. Endret 25. november 2017 av Colin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Enig med Colin. Har en meget god benk idag, bruk den! Endret 25. november 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Milner er en dårlig versjon av Wijnaldum.Og Ox er en meget dårlig versjon av Mané.. Nå syns jeg Ox har vært sånn passe ok i dag da. Tyrken bommer. Synd. Hva/hvem er "tyrken"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Må bare si at det er herlig å høre Børrestad igjen. Blir mer PL av det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Milner er en dårlig versjon av Wijnaldum.Og Ox er en meget dårlig versjon av Mané.. Nå syns jeg Ox har vært sånn passe ok i dag da. Tyrken bommer. Synd. Hva/hvem er "tyrken"?Er jo kun en som har skutt mot mål denne omgangen så burde ikke være vanskelig å tippe. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Børrestad er flink i studioet syns jeg også, han burde være der helt fast spør du meg Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Milner har vært horribel ja. Ox helt ok, men håper han blir byttet ut for Mané tidlig. Det er tydelig at vi spiller med et svekket lag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Milner er en dårlig versjon av Wijnaldum.Og Ox er en meget dårlig versjon av Mané.. Nå syns jeg Ox har vært sånn passe ok i dag da. Tyrken bommer. Synd. Hva/hvem er "tyrken"?Er jo kun en som har skutt mot mål denne omgangen så burde ikke være vanskelig å tippe. Salah? Han ligner på en tyrker? Er "tyrken" slang for tyrkeren/tyrkern? Blir for komplisert for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå