Fotoskrulla Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Silent Howlers by Laura Ford Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Godt dokumentert serie av Laura Ford. Jeg mener det var i fjor jeg så henne og hennes skulpturer på Akershus festning i Oslo. God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 Godt dokumentert serie av Laura Ford. Jeg mener det var i fjor jeg så henne og hennes skulpturer på Akershus festning i Oslo. God helg! Mvh Gunnar Ja, det kan nok godt stemme, hun har i hvert fall hatt figurene på utstilling der også. Det skal visst være tre piker i akkurat denne serien, men jeg så bare denne ene. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Synes v3 er bedst..ikke sjovt at sidde i fangehullet i sådanne en lille alder...fint fotograferet...God helg til Jer :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 Synes v3 er bedst..ikke sjovt at sidde i fangehullet i sådanne en lille alder...fint fotograferet...God helg til Jer :-) Hilsen Suss Nei, det er nok ikke sjovt uansett alder. Takk for kommentar og riktig god helg til deg også Suss! Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Fine bilder Helene jeg liker alle 3. Jeg var innom i sommer og husker godt disse figurene. mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg