kenny28 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Jeg er på jakt etter et lydtårn med Bluetooth i prisklassen opp til cirka 2000. Er det noen som kan anbefale et/noen med bra lyd kvalitet ? Endret 25. november 2017 av kenny28 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Vet ikke hva et lydtårn er engang.... Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Noe sånt. Har sikkert andre navn og da. https://www.shoppingmania.no/products/bluetooth-lydtarn-brigmton-btw-20-b-20-w-usbsd-hvit?gclid=CjwKCAiAxuTQBRBmEiwAAkFF1jL_2q4QjJuUQXQkq6Vmht9BSs_DqNMZDtbCX0atUqKV1oDJ-fvdnhoCQOEQAvD_BwE Endret 25. november 2017 av kenny28 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 En trådløs høyttaler med andre ord. Har aldri hørt en slik, men det er vel så enkelt som å google "bluetooth speaker" og finne tester som denne eller denne, for deretter å sjekke Prisguiden for hva som er tilgjengelig her i landet. Det jeg i alle fall ikke ville ha gjort er å kjøpe et ukjent merke med et snodig navn uten å ha testet den grundig først. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 Tenkte cirka 2000 kroner Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Tenkte cirka 2000 kroner AudioPro T12 for 1500,- her, https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=107925696 Sitter å hører på de selv akkurat nå faktisk. Bruker de til PCen hjemme. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Finnes det ett som har innebygget radio, display, volumknapp og en "hylle" til å sette mobilen på ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Det det hørtes veldig sært ut. Tror ikke det finnes. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Finnes det ett som har innebygget radio, display, volumknapp og en "hylle" til å sette mobilen på ? Det du spør om anbefaler jeg ikke.. Det finnes på Clas Ohlsson osv, ikke med radio tror jeg men et tårn med blinkelys inni.. Discolys som et juletre fra USA som spiller musikk fra mobilen. Det er litt kjedelig lyd, og noe som kunne vært en partyhøytaler på sitt beste er ikke det. Eltax tror jeg de heter og Creative eller noe sånt... Audio Pro er det du skal se etter på prislapp 2000. Radio kan man vel få i mobilen?? Og ikke sett mobilen på høytaleren, det er høyt og typisk det du mister og knuser en helg når du har selskap og har tatt et par øl eller vin., ha den i lomma eller på bordet. Ha mobilen på høytaler er gammeldags det, var vel når man brukte jack til rca eller noe sånt.. Endret 3. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Takk for tips. Jeg ser jo att et blir jo mer som et stereoanlegg jeg er på jakt etter da. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Takk for tips. Jeg ser jo att et blir jo mer som et stereoanlegg jeg er på jakt etter da. Trenger ikke som et anlegg... Denne har jeg selv i vill oransje, og den spiller helt villt høyt uten forvrengning... http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/audio-pro-addon-t3 Jeg gav min for 2200 ca i Sverige, og Elkjøp har ofte salg på disse... Dersom du ikke trenger batteri så kan du kjøpe en av de større tildigere modellene T9 eller T10.. De går ofte for litt over en tusing, mye bedre lyd enn det Creative, Eltax greiene på Clas. Endret 3. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg synes Marshall Kilburn og Audio Pro T3 er de beste batteri høytalerne. Audio Pro er mer raffinert og spiller all musikk bra, Marshall er en mer rockehøytaler og pop. Disse er veldig mye lyd for pengene. Ja de slår alle andre i prisklassen. Trenger du ikke batteri så er T9 ełler T10 å anbefale. De er også rimelige enn sånne Eltaxtårn. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Høytaleren/lydanlegget skal ikke flyttes på, så det vil bli tilkoplet strøm hele tiden. Anlegget skal stå på ett ungdomsrom med dårlig plass, derfor er det ønske om at det er utformet som et tårn/søyle. Det var noe i denne duren jeg så for meg : https://www.philips.no/c-p/DCM5090_10/fidelio-lydanlegg-med-dokkingstasjon Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Høytaleren/lydanlegget skal ikke flyttes på, så det vil bli tilkoplet strøm hele tiden. Anlegget skal stå på ett ungdomsrom med dårlig plass, derfor er det ønske om at det er utformet som et tårn/søyle. Det var noe i denne duren jeg så for meg : https://www.philips.no/c-p/DCM5090_10/fidelio-lydanlegg-med-dokkingstasjon Sikkert grei den, jeg styrer selv alltid unna Philips produkter, da jeg aldri hører noe positivt om de med unntak av Tv skjermene deres, men også de har jeg motforestillinger om men mest pga utseende og ting jeg ikke liker. Ungdomsrom men ikke plass til T9 eller T10? Du vet at de er ganske små? Jeg tror det er plass, og skjønner ikke greia med tårn i et lite rom. Men smak og behag, om man skal ha et merke ala philips så ville jeg heller sjekke om Sony har noen "tårn". Endret 3. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Docking og tårn høres for meg ganske unødvendig ut. Bedre med en eller to små høyttalere med blåtann, da slipper du unna docking og radio. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Docking er jo veldig gammeldags, typ som kasettradio. Og kun til iPhone... Da mån Jo sjekke hvilken strømkontakt den har også. Jeg har fulgt med rimelig greit på markedet det siste, philips lyd er aldri nevnt engang og om man skal ha et konsumentmerke så anbefaler jeg Sony. Men man har opp mot 2000, da er det Audio Pro mener jeg. Et lite ungdomsrom er lite anvendelig til et tårn. Tårn er en billig løsning, men hvorfor docke? Endret 4. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Bruker selv AudioPro T8(?) på hjemmekontoret selv. Mye for pengene! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) T8 er sef også god kvalitet, og den er vel ikke så stor heller. Lille T3 gav meg bakoversveis når jeg wattet på og tørkerullen bak bassporten blafret som et flagg Testet maks volum med Dr.dre forgot about Dre. Endret 4. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå