Gå til innhold

Lydtårn, har noen anbefalinger ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det ett som har innebygget radio, display, volumknapp og en "hylle" til å sette mobilen på ?

Det du spør om anbefaler jeg ikke..

Det finnes på Clas Ohlsson osv, ikke med radio tror jeg men et tårn med blinkelys inni.. Discolys som et juletre fra USA som spiller musikk fra mobilen. 

Det er litt kjedelig lyd, og noe som kunne vært en partyhøytaler på sitt beste er ikke det.

Eltax tror jeg de heter og Creative eller noe sånt...

Audio Pro er det du skal se etter på prislapp 2000. Radio kan man vel få i mobilen??  Og ikke sett mobilen på høytaleren, det er høyt og typisk det du mister og knuser en helg når du har selskap og har tatt et par øl eller vin., ha den i lomma eller på bordet.

Ha mobilen på høytaler er gammeldags det, var vel når man brukte jack til rca eller noe sånt.. 

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Takk for tips. Jeg ser jo att et blir jo mer som et stereoanlegg jeg er på jakt etter da.

Trenger ikke som et anlegg...

Denne har jeg selv i vill oransje, og den spiller helt villt høyt uten forvrengning...

http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/audio-pro-addon-t3

Jeg gav min for 2200 ca i Sverige, og Elkjøp har ofte salg på disse... Dersom du ikke trenger batteri så kan du kjøpe en av de større tildigere modellene T9 eller T10..

De går ofte for litt over en tusing, mye bedre lyd enn det Creative, Eltax greiene på Clas.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg synes Marshall Kilburn og Audio Pro T3 er de beste batteri høytalerne.

Audio Pro er mer raffinert og spiller all musikk bra, Marshall er en mer rockehøytaler og pop.

Disse er veldig mye lyd for pengene. Ja de slår alle andre i prisklassen.

Trenger du ikke batteri så er T9 ełler T10 å anbefale. De er også rimelige enn sånne Eltaxtårn.

Lenke til kommentar

Høytaleren/lydanlegget skal ikke flyttes på, så det vil bli tilkoplet strøm hele tiden.

Anlegget skal stå på ett ungdomsrom med dårlig plass, derfor er det ønske om at det er utformet som et tårn/søyle.

Det var noe i denne duren jeg så for meg : https://www.philips.no/c-p/DCM5090_10/fidelio-lydanlegg-med-dokkingstasjon

Sikkert grei den, jeg styrer selv alltid unna Philips produkter, da jeg aldri hører noe positivt om de med unntak av Tv skjermene deres, men også de har jeg motforestillinger om men mest pga utseende og ting jeg ikke liker.

Ungdomsrom men ikke plass til T9 eller T10? Du vet at de er ganske små?

Jeg tror det er plass, og skjønner ikke greia med tårn i et lite rom.

Men smak og behag, om man skal ha et merke ala philips så ville jeg heller sjekke om Sony har noen "tårn".

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Docking er jo veldig gammeldags, typ som kasettradio. Og kun til iPhone...

Da mån Jo sjekke hvilken strømkontakt den har også.

Jeg har fulgt med rimelig greit på markedet det siste, philips lyd er aldri nevnt engang og om man skal ha et konsumentmerke så anbefaler jeg Sony.

Men man har opp mot 2000, da er det Audio Pro mener jeg.

Et lite ungdomsrom er lite anvendelig til et tårn.

Tårn er en billig løsning, men hvorfor docke?

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...