Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Veldig irriterende at det kommer streker under enkelte ord i messenger. Hvorfor og hvordan får jeg det bort? (ordene er ikke skrevet feil og det kan dreie seg om ord som gratulerer og man Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Hvis du trykker på ordet får du opp en animasjon. Gratulerer gir f.eks. ballonger. Er nok bare noe Facebook har lagt inn for gøy. Hos meg er ordene uthevet i gult, ikke understreket, men kan hende det varierer fra telefon til telefon e.l. Vet ikke om det er mulig å slå av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Sjekket igjen nå, og problemet har forsvunnet av seg selv. Og tidligere understrekede ord som ikke ga mening, eller at det skjedde noe når jeg trykket på dem er borte og fjernet fra tidligere samtaler og chat-logger. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Få noen til å skrive gratulerer til deg igjen, mulig det er en tidsintervall på hvor lenge det er aktivt eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Får også streker under "man". Annoying af. Det passer seg dårlig for nordlendinger, vi bruker "man" ganske ofte.... Men man høster som man sår. Endret 25. november 2017 av Slettet+921324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Når jeg trykker på ordene som blir understreket så kommer det opp "lag en plan" med vedkommende i tråden. Trodde jeg var kvitt problemet, men neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå