Jarl-Jesp Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Hei! Til våren skal jeg begynne med studier og trenger en ny PC når den gamle har streiket. PC-en jeg har tenkt og sett en del på er HP Pavilion Power til 8890,- hos Komplett, så jeg ser etter en PC jeg kan spille f.eks Civilizatin V på og som jeg kan bruke som student PC. Veldig usikker på om denne PC-en passer med tanke på viftestøy. Er denne PC-en ok? Eller er det noen andre PC-er der ute som er mer ideelle? (Litt dårlig emnefeltbeskrivelse) Link til HP Pavilion Power: https://www.komplett.no/product/927056/gaming/gaming-pc/baerbar/hp-pavilion-156-full-hd-matt?offerId=KOMPLETT-310-927056# Budsett fra 0 til 10 000, og jeg vil at den skal ha Intel Core i5/i7 som CPU. Takk for svar! Endret 25. november 2017 av Jarl-Jesp Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Lav viftestøy på en laptop? Nja, ikke sikker på hvor forenlig den kombinasjonen er. Her er mine forslag: - ASUS FX502VM-DM261T - Multicom Kunshan N950 - Lenovo Legion Y520 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå