Kurt Lekanger Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Vi har testet Doro 8040.PRØVEKJØRT: Doro 8040 Lenke til kommentar
Øyvind Pedersen Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Forretningsmessig er jo Doro et genialt konsept. Rebrand en middelmådig billigmodell og bruk Apples kalkyle på fortjeneste. Hvis man sender en blåøyd pensjonist til en mobilpusher, så kan man nesten garantere at de kommer tilbake med en overpriset Doro med "enkelt" brukergrensesnitt. Jeg blir rett og slett forbannet når faren min viser frem en flipptelefon med skjerm og knapper som minner mer som plastleke enn en moderne telefon, som noen samvittighetsløse har lurt han til å betale 1600 kr for. Jeg mistenker det er god fortjeneste, og så i salgsleddet, på Doro-telefoner. Det finnes mange gode launchere for Android som eldre kan bruke. Disse kan kjøres på en mobiltelefon av mye bedre kvalitet enn de overprisede Doro-modellene. Høreapparatet til moren min fungerer forøvrig helt utmerket med blåtann mot en billig og bra Huawei-telefon som hun har. 4 Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Godt og se andre forbannet på overprising, spesiellt av modeller designet for eldre 'clueless' generasjonen,, når det er sagt,, doro har vel alltid vert designet med store knapper for eldre,, jobber på antikk forettning og ser eldre doro telefoner der rett som det er med store taster.. at det er en nødvendig og nyttig funksjon med store taster er vel og bra men, at skittne kapitalister utnytter det er IKKE bra. Det koster ikke 1400 for utviklere og endre font størrelse,,(tipper tlf koster 200 i innkjøps pris for produsent,, toppen:)) Og,, om MyDoroManager IKKE blir hacka og missbrukt skal jeg spise hatten mi.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123478 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Eller de kan kjøpe en iPhone. Lenke til kommentar
delxzen Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Forretningsmessig er jo Doro et genialt konsept. Rebrand en middelmådig billigmodell og bruk Apples kalkyle på fortjeneste. Hvis man sender en blåøyd pensjonist til en mobilpusher, så kan man nesten garantere at de kommer tilbake med en overpriset Doro med "enkelt" brukergrensesnitt. Jeg blir rett og slett forbannet når faren min viser frem en flipptelefon med skjerm og knapper som minner mer som plastleke enn en moderne telefon, som noen samvittighetsløse har lurt han til å betale 1600 kr for. Jeg mistenker det er god fortjeneste, og så i salgsleddet, på Doro-telefoner. Det finnes mange gode launchere for Android som eldre kan bruke. Disse kan kjøres på en mobiltelefon av mye bedre kvalitet enn de overprisede Doro-modellene. Høreapparatet til moren min fungerer forøvrig helt utmerket med blåtann mot en billig og bra Huawei-telefon som hun har. At en pensjonist bruker 1600 på en hensiktsmessig telefon synes jeg ikke er noe mer å ase seg opp for enn at en ungdom pushes til å bruke 7-8000 for å få siste mobilskrik. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå