Messias^ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 JEG EIER DERE ALLE!!!!! TG03: Jeg kom, jeg satt og jeg dro, de mått nesten jage meg ut derifra.... sov aldri på tg03..... tok et par mat pauser/do pauser om dagen... thats it.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... Det NEKTER jeg å tro på! Et menneske klarer ikke å sitte oppe en hel uke uten søvn !? Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg sier bare: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209350 Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 er ikke noe problem å holde seg våken i 90 timer.. det er jo såklart litt vanskelig, og går ikke knirkefritt.. men folk på amfetamin greier jo en uke, så kroppen takler det.. det er bare et spørsmål om å ikke falle for fristelsen og såve Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lengste jeg har sittet foran pcen er 32timer. Var når jeg jobbet i FunCom da vi holdt på å lage Anarchy Online. Jobbet hele dagen, satt hele natten og spilte, og jobbet neste dag igjen. Kun små do,røyke og matpauser Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg har sittet 54timer foran skjermen i strekk.. da hadde jeg bare pause for å få i meg næring og for å drite Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lengste jeg har sittet foran pcen er 32timer. Var når jeg jobbet i FunCom da vi holdt på å lage Anarchy Online. Jobbet hele dagen, satt hele natten og spilte, og jobbet neste dag igjen. Kun små do,røyke og matpauser Jeg vil bare si: Knallbra arbeidet!!!!! Join dem igjen og utvid RK! Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... Å sitte 130 timer uten søvn er teoretisk umulig... Kroppen trenger vile, hadde du sagt 2-3 dager i strekk så, men når du kryper opp i 5-6 dager om mer så er du ikke lenger mye tilstede værende. Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 satt oppe i 2 dager på nait04 hjalp litt på med kaffe Lenke til kommentar
RIW Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... Det NEKTER jeg å tro på! Et menneske klarer ikke å sitte oppe en hel uke uten søvn !? Dette er fult mulig. Når jeg var i militæret lærte man at menesket er i stand til å være våken 30 dager men bare 4 timer søvn. Dette vet jeg at går. Har selv testa det. var på øvelse på island. da prøvde jeg noe av det samme. Så det går ann....... Endret 14. januar 2004 av RIW Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dette er fult mulig. Når jeg var i militæret lærte man at menesket er i stand til å være våken 30 dager men bare 4 timer søvn. Dette vet jeg at går. Har selv testa det. var på øvelse på island. da prøvde jeg noe av det samme. Så det går ann....... Det sliter bare noe så sinnsykt på kroppen din, men umulig er det ikke. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 36 timer har jeg vert våken nå.. and still counting har helt fucket døgnrytme.. så jeg skal holde meg gående til i kveld, og så legge meg da. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 OMG! Og jeg som trodde at jeg pleide å sitte lenge Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 44 timer har jeg vært våken, men det var ikke til å unngå å duppe av etter 40 timer. Men hvis man bare er i VELDIG god fysisk form, så skulle det ikke være umulig å holde seg våken i en uke. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har et par og 60 timer som rekord tror jeg. Det var på Polarparty i høstferien... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 15 timer strekk uten mat og drikke Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg er vist bare en pingle jeg i forhold til mange andre her Husker fra en del år tilbake da jeg var på gathering, mener det ble ca 48 timer foran PC sove 12 etterfulgt av ca 48 timer for så prøve å kjøre hjem. (jeg fant en rasteplass ) lang skulle du køre da ?? har kjørt bardufoss(i troms) kristansad på litt over 2 dager .. det er 200 mil data har jeg sitti 2-3 dager forran .. lan hos en kompis har vert våken i 4 dager .. (Søndag til onsdag ) da var det soving etter på assa Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det ble 68 timer på forrige LAN....inklusiv Do og matpasuser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå