Gå til innhold

Nerde-rekord?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

Å sitte 130 timer uten søvn er teoretisk umulig...

Kroppen trenger vile, hadde du sagt 2-3 dager i strekk så, men når du kryper opp i 5-6 dager om mer så er du ikke lenger mye tilstede værende.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus...

 

Det NEKTER jeg å tro på! Et menneske klarer ikke å sitte oppe en hel uke uten søvn !?

 

 

Dette er fult mulig. Når jeg var i militæret lærte man at menesket er i stand til å være våken 30 dager men bare 4 timer søvn. Dette vet jeg at går. Har selv testa det. var på øvelse på island. da prøvde jeg noe av det samme. Så det går ann.......

Endret av RIW
Lenke til kommentar
Dette er fult mulig. Når jeg var i militæret lærte man at menesket er i stand til å være våken 30 dager men bare 4 timer søvn. Dette vet jeg at går. Har selv testa det. var på øvelse på island. da prøvde jeg noe av det samme. Så det går ann.......

Det sliter bare noe så sinnsykt på kroppen din, men umulig er det ikke.

Lenke til kommentar
Jeg er vist bare en pingle jeg i forhold til mange andre her :wow:

Husker fra en del år tilbake da jeg var på gathering, mener det ble ca 48 timer foran PC sove 12 etterfulgt av ca 48 timer for så prøve å kjøre hjem. (jeg fant en rasteplass :) )

lang skulle du køre da ?? har kjørt bardufoss(i troms) kristansad på litt over 2 dager .. det er 200 mil

 

data har jeg sitti 2-3 dager forran .. lan hos en kompis

 

har vert våken i 4 dager .. (Søndag til onsdag ) da var det soving etter på assa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...