Gå til innhold

Nerde-rekord?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE]
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe..

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

han drakk vann og overlevde på det,får du nok mengder vann overlever du..da vann fjerner en del av sulten du vil få..tror det var no sånt som blei sagt..

øvelse gjør mester ja, men man kan ikke trene på å ikke sove, da det ikke er noe å trene på.

kroppen klarer seg i ca 60 dager uten mat hvis jeg ikke tar helt feil, men ikke bland mat å søvn, kroppen tar den søvnen den trenger, den tar ikke den maten den trenger.

Lenke til kommentar
Rekorden er vel hele påskeferien på LAN, med kun 9-11 timer søvn. :roll:

Dvs, en uke. Og på det meste var jeg vel våken i ca. 60 timer.. med mat/røyk/do pauser. :thumbs:

Fjuuhhhh... :scared:

 

Det lengste jeg har klart er ca. 38 timer, som jeg satte i et LAN-party i forrige uke. Som en annen sa - man husker nesten ikke hva man driver med, alt bare skjer, og man gidder ikke engang å tenke over ting som skjer rundt deg.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

Risikoen for VARIG hjerneskade som en følge av søvnmangel begynner ved ca 72 timer uten søvn, og stiger raskt derfra. Tror du skal være forsiktig med flere slike vinterferier, hvis du ikke vil bli så skadd at du kjøper Mac! :p

Lenke til kommentar
Vel,det meste jeg har sotte foran pc var 8-9 timer i strekk uten mat og do besøk.

8-9 timer uten å gå på do??

Jeg hadde klart max 2 timer.

Når vi var på klassetur til England, så var det en jente i klassen min som ikke gikk på do på en uke! :wow:

hehe, men hun konsumerte sikkert ikke en 1 og 1/2 liter med cola annen hver time heller :D

 

Rekorden min er vell rundt 36 timer vil jeg tro

Lenke til kommentar
jeg har ingen personlig record men en kopis av søskenbarnet mitt satt i 8 timer og åpnet porter osv uten røyke eller kaffe pause, (han røyker og drikker kaffe altså)

 

det er hva jeg kaller en nerd. :cool:

Sikkert noen som har kommentert tidligere.. Men hvertfall så er 8 timer omtrent ikke noe! Hvis du kaller det nerd så lurer jeg på hva du kaller andre folk.. har egentlig ikke sittet forann pc så lenge hvis bare do pauser er med.. er på butikken osv og så er det alltid noe som skjer som strømbrudd, nettverket feiler osv.. Men hvis det telles så blir det vel en helg (fredag- søndag)

Lenke til kommentar
hm... for en skryte post.

 

 

Er jo ikke tøft å sitte så jævli lenge oppe i gangen da... og ikke direkte sunt heller

:p

 

jeg var vel en av de som sov mest på sist xenox xl :D

Jeg synes det er døds tøft :p

 

På en annen side tror jeg at 90% av alle som har postet her har overdrevet litt.

 

Min kropp tar kvelden etter å ha vært våken i 35-40 timer tror jeg (og som regel gir jeg meg etter max 30 for å få max # frags), og når jeg først er på lan så skjer det jo ikke noe annet enn spilling, hive pizza i ovnen og do pauser.

I helgene sitter jeg max 24 timer i strekk, men da blir det STORE pauser med middag ol. :w00t:

Lenke til kommentar
UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

Naj jeg er tilbøyelig til å tro han jeg. Har en kamerat som satt oppe i litt over 100 timer. Det funker det så lenge man putter i seg all verdens koffein og guarana piller samt et lass med kaffe. Personlig takler jeg ikke å være oppe så lenge, det lengste jeg moensinne har vært oppe var vel 36 timer eller noe, og da var jeg utrolig sliten. I løpet av disse 36 timene hadde jeg rukket jobb, familieselskap, litt spilling og enda MERE jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...