Tommy123 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har vært våken et par dager i strekk noen ganger. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Min rekord er ca. 90 timer det var på LAN-Party, men eg spiste litt pizza innimellom og litt cola og kaffi må til... Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Rekorden min er på 50-55 timer...teller ikke akurat timene foran pcen hadde da en røykepause i timen...pleie å ligge på det Lenke til kommentar
bernini Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) ,13/12/2003 : 02:25] Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe.. Har du mer info om han eller? Det hørtes litt merkelig ut.. ergo Her,her og her.. - gordito Edit: litt rot med linkene Endret 17. desember 2003 av gordito Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg hadde mange 32-timers økter i sommer når jeg satt og spilte AO. Slik jeg følte meg etterpå så skjønner jeg ikke at folk klarer å være våken noe særlig lengre Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det meste jeg har sittet foran dataskjermen er 36 timer i strekk. Men rett før dette hadde jeg 15 timer, med 4 timer søvn imellom. Dette var første gangen jeg bygde pc. Jeg og en kamerat fant ut at vi skulle oppgradere, og ville selvsagt gjøre det billigst mulig. Bestilte to Abit socket A kort m Via kt133 som var demobrukt hos komplett. Jeg sleit som en helt med å få ting til å virke på begge maskinene, men fikk bare feil etter feil. Det viste seg etterhvert at det faktisk var feil på begge kortene. ******* surt! Var rimelig trøtt etterpå, og har ikke lyst til å prøve sette ny pers Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 20 timer med do og spise pauser kanskje. det var på lan. Ganske nøyaktig 6 timer i strekk. kamerat og naboen min hadde nettop fått seg bredbånd og jeg spilte cs konstant..i 6 timer. Da jaga han meg ut. Han ville legge seg. Var kanskje på tide. Har spilt i 3 timer med jones in the fast line og da ikke så lenge siden. Er et eldgammelt kongespill til pc. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Bruker å våke ett til to døgn første natta på LAN-party uten problemer. Alt etter to døgn blir for slitsomt til at jeg gidder å PRØVE og holde meg våken engang. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 holy shit så lenge har ikke sittet mer en 4-5 timer med matpause dopause dere er gærne Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 du greier å holde deg våken en uke.. med litt amfetamin vel å merke men da ender du jo opp død til slutt.. så 130 timer skulle jo være mulig.. er et spørsmål om viljestyrke.. og om å ha noe å gjøre på hele den tiden Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hm... for en skryte post. Er jo ikke tøft å sitte så jævli lenge oppe i gangen da... og ikke direkte sunt heller jeg var vel en av de som sov mest på sist xenox xl Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) QUOTE] Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... UMULIG!!! kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe.. ------------------------------------------------------------------------------------ han drakk vann og overlevde på det,får du nok mengder vann overlever du..da vann fjerner en del av sulten du vil få..tror det var no sånt som blei sagt.. Endret 21. desember 2003 av cool_boy Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Husk: Kroppen trenger søvn og det gjør PCen også Min rekord er vell ca 48 timer på lan. Hater å sitte på lan i mere en 2 døgn Lenke til kommentar
palh Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Jeg er vist bare en pingle jeg i forhold til mange andre her Husker fra en del år tilbake da jeg var på gathering, mener det ble ca 48 timer foran PC sove 12 etterfulgt av ca 48 timer for så prøve å kjøre hjem. (jeg fant en rasteplass ) Kjøring og lite søvn er nok en dårlig kombinasjon. En test utført i sverige (!) viser at når man er våken i 24 timer vil det tilsvare ca en i promille! så det var nok lurt av deg å finne en rasteplass Edit: skriveleif Endret 21. desember 2003 av palh Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Fra torsdags klokka 11:00 til søndags kveld klokka 23:00. Da var jeg på LAN, bygde paintball bane, spilte paintball og tok ned paintball banen. Når jeg kom hjem måtte jeg koble opp maskina for å få den deilige surre-lyden fra hhd`n min før jeg fikk sove Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) han drakk vann og overlevde på det,får du nok mengder vann overlever du..da vann fjerner en del av sulten du vil få..tror det var no sånt som blei sagt.. kroppen blir vannforgiftet etter ca 5 liter vann intatt på ganske kort tid...det er seff forskjell fra menneske til menneske, men skal du bare drikke vann, er det kanskje best å være en grym bamse. denna duden er sikkert en slik guru, og guruer pleier å være magre som fy.... han har sikkert gjort dette og overlevd, men da har han lært seg en form for yoga som lar han endre alle slags rytmer i kroppen, slik som dyr som går i hi gjør. han kan ikke ha vært ved sine fulle fem og drukket bare vann, for da dør man EDIT: var våken det meste av OL03 Endret 29. desember 2003 av Dimensionx Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Leste om en japaner for ca et halvt år siden som DØDE av å sitte foran skjermen, to dager i strekk. Var så opphengt i spillet at han glemte alt annet. Selv takler jeg bare 10-12 før øynene mine trenger hvile... wow, dette er jo helt sykt Tror dette var everquest spillet,sterkt vanedannende etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Rekorden er vel hele påskeferien på LAN, med kun 9-11 timer søvn. Dvs, en uke. Og på det meste var jeg vel våken i ca. 60 timer.. med mat/røyk/do pauser. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er usikker, men 3-4 dager har jeg nok sittet foran pc`n i strekk... Men jeg har funnet ut at om man skal gjøre noe som krever konsentrasjon og reaksjon som visse spill gjør, så er det ikke noen vits å holde på mer enn 16-20 timer.. Etter det så begynner du å miste reaksjonsevne og konsentrasjonsevne betraktelig.. Om man sier at det er lov å sove, så har jeg nok sittet foran pc`n i flere år i strekk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå