Gå til innhold

Nerde-rekord?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste jeg har sittet foran dataskjermen er 36 timer i strekk. Men rett før dette hadde jeg 15 timer, med 4 timer søvn imellom. Dette var første gangen jeg bygde pc. Jeg og en kamerat fant ut at vi skulle oppgradere, og ville selvsagt gjøre det billigst mulig. Bestilte to Abit socket A kort m Via kt133 som var demobrukt hos komplett. Jeg sleit som en helt med å få ting til å virke på begge maskinene, men fikk bare feil etter feil. Det viste seg etterhvert at det faktisk var feil på begge kortene. :angry:

******* surt! Var rimelig trøtt etterpå, og har ikke lyst til å prøve sette ny pers :p

Lenke til kommentar

20 timer med do og spise pauser kanskje. det var på lan.

Ganske nøyaktig 6 timer i strekk. kamerat og naboen min hadde nettop fått seg bredbånd og jeg spilte cs konstant..i 6 timer. Da jaga han meg ut. Han ville legge seg. Var kanskje på tide.

 

Har spilt i 3 timer med jones in the fast line og da :) ikke så lenge siden. Er et eldgammelt kongespill til pc.

Lenke til kommentar

QUOTE]

Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe..

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

han drakk vann og overlevde på det,får du nok mengder vann overlever du..da vann fjerner en del av sulten du vil få..tror det var no sånt som blei sagt..

Endret av cool_boy
Lenke til kommentar
Jeg er vist bare en pingle jeg i forhold til mange andre her  :wow:

Husker fra en del år tilbake da jeg var på gathering, mener det ble ca 48 timer foran PC sove 12 etterfulgt av ca 48 timer for så prøve å kjøre hjem. (jeg fant en rasteplass :) )

Kjøring og lite søvn er nok en dårlig kombinasjon.

En test utført i sverige (!) viser at når man er våken i 24 timer

vil det tilsvare ca en i promille!

 

så det var nok lurt av deg å finne en rasteplass :)

 

Edit: skriveleif

Endret av palh
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
han drakk vann og overlevde på det,får du nok mengder vann overlever du..da vann fjerner en del av sulten du vil få..tror det var no sånt som blei sagt..

kroppen blir vannforgiftet etter ca 5 liter vann intatt på ganske kort tid...det er seff forskjell fra menneske til menneske, men skal du bare drikke vann, er det kanskje best å være en grym bamse. denna duden er sikkert en slik guru, og guruer pleier å være magre som fy....

han har sikkert gjort dette og overlevd, men da har han lært seg en form for yoga som lar han endre alle slags rytmer i kroppen, slik som dyr som går i hi gjør.

han kan ikke ha vært ved sine fulle fem og drukket bare vann, for da dør man

 

EDIT: var våken det meste av OL03

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Leste om en japaner for ca et halvt år siden som DØDE av å sitte foran skjermen, to dager i strekk. Var så opphengt i spillet at han glemte alt annet.

 

Selv takler jeg bare 10-12 før øynene mine trenger hvile...

wow, dette er jo helt sykt

Tror dette var everquest spillet,sterkt vanedannende etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Er usikker, men 3-4 dager har jeg nok sittet foran pc`n i strekk... Men jeg har funnet ut at om man skal gjøre noe som krever konsentrasjon og reaksjon som visse spill gjør, så er det ikke noen vits å holde på mer enn 16-20 timer.. Etter det så begynner du å miste reaksjonsevne og konsentrasjonsevne betraktelig..

Om man sier at det er lov å sove, så har jeg nok sittet foran pc`n i flere år i strekk ... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...