Snafu_pimp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jajaja.. har vel klart å holde meg litt over 35 timer.. med dass og litt spise pauser... men då vart eg trøtt... ******.. CS i ca 35 t e ****** mye... men gøy som ****** va det!!!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... UMULIG!!! kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 På OsloLan klarte jeg vel rundt 45 timer, riktignok med do, spise, gå og casemod pause. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... UMULIG!!! kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har vel siitet i ca 60 timer. Har også hørt om han som spillte diablo 2 til han døde. Insane. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 rundt 50 timer uten søvn..Fredag til søndag,bare matpause og dopause Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Min er vel på ca 50 timer med bare do pauser (hvem trenger pauser for å spise, det gjør man forran skjermen til en film ) Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... UMULIG!!! kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe.. Har du mer info om han eller? Det hørtes litt merkelig ut.. ergo Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Leste om en japaner for ca et halvt år siden som DØDE av å sitte foran skjermen, to dager i strekk. Var så opphengt i spillet at han glemte alt annet. Selv takler jeg bare 10-12 før øynene mine trenger hvile... Neida, det er bare et par tøffe timer, så går det bra igjen! Edit: Ergo; han "slapp ut" for et par uker siden, David ettellerannet tror jeg han het, bare å søke i en hvilken som helst nettavis. Har du virkelig ikke fått det med deg? Eller er du bare trøtt? Endret 13. desember 2003 av bergangster Lenke til kommentar
rusle Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg er vist bare en pingle jeg i forhold til mange andre her Husker fra en del år tilbake da jeg var på gathering, mener det ble ca 48 timer foran PC sove 12 etterfulgt av ca 48 timer for så prøve å kjøre hjem. (jeg fant en rasteplass ) Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vil tippe en sånn ca. 3 døgn.. Har egentlig ikke tellingen på dager\timer jeg har holdt meg våken forran maskinen, men det blir nå en del på lan.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har vel sutti 24timer eller no' Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Var jo noen på TG'03 som ikke sov i det hele tatt, hørte det på radion Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her er plassen til han som har rekorden. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... 130 timer ja... det trodde vel alle på Med mindre at en annen skrev dette for deg! eller at du mener med soverpauser og matpauser! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 13-14 timer med Championship Manager, det pleier å være nok Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Rundt 40 timer med untak av små do,røyke og spise pauser Lenke til kommentar
opticus Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... UMULIG!!! kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger neida, har vært våken er 5 dager, men det var ikke forran en pc, klarte ikke sove .. jeg tror grensen er på ca 5 døgn.. eller 120 timer før man går over i faresonen for å pådra seg psykiske skader av å ikke sove (halusinasjoner og problemer med å oppfatte hva som er i den virkelige verden), men man kan holde det gående lenge etter dette også, man blir bare "litt" begrenset. Dette var fra en eller forskningsrapport fra forskning på soldater i statene. har ikke link til dette, gidder ikke lete heller, men jeg begynte slite etter disse 5 døgnene, ting var liksom ikke helt som de pleide være lengre, så fikk jeg en pille og i ca 32 timer og våknet skrubbsulten og sinnsykt pissatrengt Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 må ta halvtime pause hver 4-6 time når jeg er på LAN jeg. Dvs ut å gå i en halv time Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... UMULIG!!! kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger neida, har vært våken er 5 dager, men det var ikke forran en pc, klarte ikke sove .. jeg tror grensen er på ca 5 døgn.. eller 120 timer før man går over i faresonen for å pådra seg psykiske skader av å ikke sove (halusinasjoner og problemer med å oppfatte hva som er i den virkelige verden), men man kan holde det gående lenge etter dette også, man blir bare "litt" begrenset. Dette var fra en eller forskningsrapport fra forskning på soldater i statene. har ikke link til dette, gidder ikke lete heller, men jeg begynte slite etter disse 5 døgnene, ting var liksom ikke helt som de pleide være lengre, så fikk jeg en pille og i ca 32 timer og våknet skrubbsulten og sinnsykt pissatrengt Min rekk er fra TG 97' 5 dager, og 5 timer søvn + noen timer på mat og dass ..var riiiimelig groggy når jeg kom hjem igjen jah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå