Jtand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor lenge har dere vært foran skjermen i ett strekk? Matpause er lov! Æ har sott i 18 tima Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tja, er jaggu ikke sikker. Men det blir jo gjerne en del når man er på LAN. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Som sagt er det ikke så veldig lett og regne ut... Men tror det var rundt 40 timer jeg satt på forrige LAN! Det er egentlig ingenting da... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har ikke helt oversikt, sitter ikke med stoppeklokke, men det er nok ca 3 dager med dopauser...(72 timer) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jeg har ingen personlig record men en kopis av søskenbarnet mitt satt i 8 timer og åpnet porter osv uten røyke eller kaffe pause, (han røyker og drikker kaffe altså) det er hva jeg kaller en nerd. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har vel kansje sneket meg opp rundt 80 timer på det "beste" utenom lanene som har holdt 60 dager i strekk da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vel,det meste jeg har sotte foran pc var 8-9 timer i strekk uten mat og do besøk.Var sist vinterferie da dama hadde influensaen Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 sånn ca 72 timer.. lanparty ... hadde selvfølgelig spise-/dopauser. til info tror jeg jeg ble litt som denne mot slutten: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har vel kansje sneket meg opp rundt 80 timer på det "beste" utenom lanene som har holdt 60 dager i strekk da 60???? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 10 timer uten å løfte begge rompeballene fra stolen 72 timer uten søvn kun mat pauser/do pauser. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har vel kansje sneket meg opp rundt 80 timer på det "beste" utenom lanene som har holdt 60 dager i strekk da 60???? Merkelig hva man gjør når man har bodd i gokk og alle er like opphengt i starcraft etc Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hum.... satt 14 timer i strekk uten så mye som å løfte ræven fra stolen da eg jobbet for en nettcafe i nordnes i 98. Da satt eg og koste meg med dobbel isdn linje og spilte quake3 på prosjektor. Har aldri giddet å slå den rekorden siden eg blir altfor cranky. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Leste om en japaner for ca et halvt år siden som DØDE av å sitte foran skjermen, to dager i strekk. Var så opphengt i spillet at han glemte alt annet. Selv takler jeg bare 10-12 før øynene mine trenger hvile... Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Leste om en japaner for ca et halvt år siden som DØDE av å sitte foran skjermen, to dager i strekk. Var så opphengt i spillet at han glemte alt annet. Selv takler jeg bare 10-12 før øynene mine trenger hvile... Leste noe om dette på itvisen for en stund tilbake. Men han jobbet på internet kaffe, på jobb 12 timer diablo 2 online 12 timer tror han holdt på i et par uker før han ble kvalt av sit eget oppkast Endret 12. desember 2003 av Sivert Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Leste om en japaner for ca et halvt år siden som DØDE av å sitte foran skjermen, to dager i strekk. Var så opphengt i spillet at han glemte alt annet. Selv takler jeg bare 10-12 før øynene mine trenger hvile... wow, dette er jo helt sykt Lenke til kommentar
resac Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... Hvordan får du til å sitte SÅÅÅÅ lenge foran pc'en ! Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... Hvordan får du til å sitte SÅÅÅÅ lenge foran pc'en ! Det tror jeg ikke uten bevis, det skal ikke være mulig. Hvis det er sant er det helt utrolig. Men kom med bevis, og andre vitner enn kameraten din.. Min rekk ligger vel på litt over tre dager.. altså, tenke, hmm, 72 timer. ergo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå