Andreaz69 Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Hei, Reklame er plagsomt I alle fall når alle nå går over til annonser som blåser seg opp når du scroller nedover osv.. (så rimelig vanskelig å gjøre noe med det på tlf..)men på min Mac kjører jeg Adblock plus.Hvis jeg velger å blokkere et ellement på f.eks vg, så kommer det opp noe slikt:vg.no###utif_ad-front-skyscraperleft_1_fdcdcc77-620f-45a2-a152-a8d5e695958d Den forandres hele tiden, men stort sett den "stringen" på slutten der. Men adblock tillater ikke å erstatte alt etter utif_ad-front med utif_ad-front*** el.l. Får beskjed om at det ikke er et css ellement. Noen som kan hjelpe meg med å lage riktig filter? Alternativt vet om noen gode norske å abonnere på? Normale annonser fungerer fint for meg, men når de nå tar overhånd må det kraftigere lut til takk Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Fjern Adblock Plus og erstatt med Ublock Origin. Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Fjern Adblock Plus og erstatt med Ublock Origin. Nydelig sak Et par ekstra trykk med "dråpevelgeren" så var alt borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå