coby Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 Coby - Hvorfor komme med innlegg som «er dette et trygt kjøp» hvis du ikke ønsker svar fra forum medlemmene her. Du burde dessuten vite at macbooks og airpods ikke kan sperres for sluttbrukeren slik som mobiltelefoner med IMEI. Stjålne mobile kan dessuten (dessverre) brukes i andre land/teleoperatører om de er IMEI sperret i hjemlandet hvis destinasjons land/operatør ikke er med i GSM Association som administerer det internasjonale IMEI-registeret. Eks. Stjålne mobiler i Norge (sperret) kan likevel brukes i land og hos en operatør som ikke deltar i imei utveksling med GSMA sitt register. https://no.m.wikipedia.org/wiki/IMEI A4 bobla som etisk og lovlydig borger av Norge . Hvis tilfelle er jeg som etisk samvittighetsfull og lovlydig en person som bor i din definerte A4 boble og trives med det. Spørsmålet her er: Om vedkommende er tidenes scammer, hvorfor tilbyr han meg Macbook for 6,5 som også er langt under markedspris, og som også er helt uåpnet. Er denne også stjelt? Selvom han har 10 av dem? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Coby - Hvorfor komme med innlegg som «er dette et trygt kjøp» hvis du ikke ønsker svar fra forum medlemmene her. Du burde dessuten vite at macbooks og airpods ikke kan sperres for sluttbrukeren slik som mobiltelefoner med IMEI. Stjålne mobile kan dessuten (dessverre) brukes i andre land/teleoperatører om de er IMEI sperret i hjemlandet hvis destinasjons land/operatør ikke er med i GSM Association som administerer det internasjonale IMEI-registeret. Eks. Stjålne mobiler i Norge (sperret) kan likevel brukes i land og hos en operatør som ikke deltar i imei utveksling med GSMA sitt register.https://no.m.wikipedia.org/wiki/IMEI A4 bobla som etisk og lovlydig borger av Norge . Hvis tilfelle er jeg som etisk samvittighetsfull og lovlydig en person som bor i din definerte A4 boble og trives med det. Spørsmålet her er: Om vedkommende er tidenes scammer, hvorfor tilbyr han meg Macbook for 6,5 som også er langt under markedspris, og som også er helt uåpnet. Er denne også stjelt? Selvom han har 10 av dem? - Hvorfor driver man med svidel og heleri . Økonomisk vinning . Visste du ikke det. - Helt sikkert. Hvordan har en person med 7 konkurser bak seg og 46 kreditorer med gjeld til i størrelses orden 2mill råd til å kjøpe og videreselge konteinere med elektronikk samt å gjøre opp for seg ? Endret 25. november 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Etter 7 sider med veldig gode forklaringer og eksempler så kan man begynne å lure Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Moderatormelding Minner på at innlegg skal skrives i en høflig tone. Jeg har flere ganger måtte fjernet innlegg (og innlegg som siterer disse) fra tråden i dag. Har man ikke noe mer å bidra til i tråden, lar man være å poste mer. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, tilbakemeldinger kan sendes til meg via PM. Endret 25. november 2017 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
coby Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 Fikk X idag. Alt fungerer tipp topp. Sjekka IMEI, alt fint. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg ville kansellert. Det er rett og slett en for god deal til å være sant. Forstår det. Men man må huske på at fyren valgte å sende telefonen, uten forskuddsbetaling. Betalte han bare 100kr for frakte.. Bare dette burde jo få bjellene til å ringe! Skjerpings! Lenke til kommentar
coby Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 Som sagt, alt fint. Har i hånda nå, helt nydelig. Rolige 7.5k. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Fikk X idag. Alt fungerer tipp topp. Sjekka IMEI, alt fint. Gi en oppdatering o*så om 3-4 måneder Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Fikk X idag. Alt fungerer tipp topp. Sjekka IMEI, alt fint. Gi en oppdatering o*så om 3-4 måneder Skal selge telefonen til en fyr imorra . Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 (endret) https://gyazo.com/d61ac87ba721d17b1050b136bb710d3f Dette er samme fyr som jeg kjøpte Iphonen av, og som hevdet at han tradet containere. Kan noen her fortelle meg hvordan han har 5000 containere på lager? 5000. 5000. 5000. 5000. Containere på lager. Sist jeg sjekka, finnes det ikke IMEI-nummer på containere.. Endret 29. november 2017 av coby Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Oppdatering: Fyren er ikke bra. (Ikke noe galt med tlf, men måten han handler på, hahahahah) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Vil du utdype? Endret 29. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Vil du utbrodere? Nei, helst privat. Men til dere andre, fyren er ikke bra. Har dårlig magefølelse, som jeg fikk idag. Hva gjelder telefonen, så har jeg sendt den tilbake til fyren, og han har vippsa meg hele beløpet. Sa at jeg angret osv. Endret 29. november 2017 av coby 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ja hva var det vi sa Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Fyren har ikke gjort noe gærnt. Verken svindla eller noe. Han overførte trossalt 8k tilbake, ikke 7.5. Men den neste som handler av han, lykke til.. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Vi sa det til deg. Fyren har flere konkurser og har brutt konkurskarantene 2 ganger. Han skal sone i fengsel snart. Jeg ville ALDRI handla hos en sånn person. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ting som høyrest for billig ut til å vere sant er ofte svindel eller tjuvegods. Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Vi sa det til deg. Fyren har flere konkurser og har brutt konkurskarantene 2 ganger. Han skal sone i fengsel snart. Jeg ville ALDRI handla hos en sånn person. Ja er ferdig med han. Han vippsa meg hele beløpet dog, så cred. Han har forøvrig sona i fengsel for lenge siden. Endret 29. november 2017 av coby Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Ting som høyrest for billig ut til å vere sant er ofte svindel eller tjuvegods. Ja, men han fyren her virker oppriktig. Han vippsa meg trossalt en jævli god del tilbake. Så får det være at han har ødelagt for seg selv og sitt rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå