Cathrine 2017 Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Hei. Noen som vet reglene når jeg har solgt ett par sko på Finn, og kjøper ønsker å levere skoene tilbake fordi de var for små. Hvem betaler frakt i retur Og kan hun kreve at jeg tar dem tilbake? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Hvis du godtar retur skal ikke du ha noen utlegg, kjøper kan ikke kreve at du tar skoene i retur. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Hei. Noen som vet reglene når jeg har solgt ett par sko på Finn, og kjøper ønsker å levere skoene tilbake fordi de var for små. Hvem betaler frakt i retur Og kan hun kreve at jeg tar dem tilbake? Det er ingen angrerett ved salg mellom privatpersoner. Dersom du likevel ønsker å være snill og ta skoene tilbake, så er det kjøper som må betale alle kostnader ved returen. (Men om du har sagt at det er sko i størrelse 37 og de egentlig er 35, så har hun selvsagt reklamasjonsrett på grunn av feil med varen og da er det du som må betale for returen) 1 Lenke til kommentar
Cathrine 2017 Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Takk for svar. Endte med at jeg betalte henne tilbake for skoene så fikk hun heller gi dem bort videre. 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Så kjøper sitter igjen med både sko og penger? Endret 29. november 2017 av NoTrace 5 Lenke til kommentar
Cathrine 2017 Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Fikk skoene gratis. Men betalte for frakten til henne. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Fikk skoene gratis. Men betalte for frakten til henne. Har du flere sko til salgs? Hørt ut som en god business 6 Lenke til kommentar
Cathrine 2017 Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 ?? betalte ikke stort for dem fra Kina så var ikke det store tapet! Og så er det jo jul?? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå