Gå til innhold

Kjøpshjelp 15 tommer. Rimelig, av enkleste sort. Pålitelig merke. Helst SSD.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny bærbar til mor. Hun er av de enkleste brukerne. Blir vel kun brukt til nettbank og surfing. Vil ha rimeligst mulig og mest for pengene. Tenker å slå til idag på Black Friday.

15 tommer. Gjerne SSD. Mer enn gjerne under 3000,-. Så spørs det om det er mulig å få et noenlunde pålitelig kjøp til denne prisen?

Jeg er selv fan av ASUS. Men det aner meg at det kan bli vanskelig å få en ASUS så lavt i pris. Jeg vet ikke om ting har endret seg siden forrige gang jeg handlet bærbar. Men mitt inntrykk er at ACER er av for dårlig kvalitet. HP har jeg aldri stolt på. Hvilke merker bør man se på? Lenovo eller andre?

Ønsker egentlig bare å gjøre et så bra kjøp som mulig for min mor, uten å kjøpe noe som bare fungerer i noen måneder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lurer jeg på en ting til. Kanskje dumt spørsmål, men hvordan finne de beste tilbudene Black Friday? Det går vel litt for fort i svingene til at man kan bruke prisguide og prisjakt? Det blir vel neppe oppdatert der?

Litt tungvint å skulle overvåke alle nettbutikkene kontinuerlig, men det er kanskje det som må til?

Lenke til kommentar

Det er en jungel av tilbud og butikker, lønner seg å være kjent med butikkene på forhånd og være meldt på nyhetsbrevene. Hvis du kan gå litt høyere mtp pris, imøtekommer denne kravene, eller en som er snillere på pris.

Takker. Var innom der og så for bare minutter siden. Den til 2.790,- kan absolutt være aktuell. Til hennes bruk ser jeg ikke argumenter for å velge noe dyrere. Jeg har ikke noe forhold til Lenovo, men håper det er et greit merke. Jeg skal følge med utover kvelden, så blir det vel pc på mor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...