Arodem Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Vi har tatt en titt på prisene og funnet billigere konsoller og utstyr.Her er noen av de beste Black Friday-tilbudene Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Var nettopp inne hos min lokale Power og kjøpte Xbox One S til 1590. Inkluderte Forza Horizon 3 og Hot Wheels DLC. Dama i kassa var hyggelig og spurte om jeg var Fjordkraft kunde, og vips så kostet den 1390 Endret 24. november 2017 av Bottekott Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Var nettopp inne hos min lokale Power og kjøpte Xbox One S til 1590. Inkluderte Forza Horizon 3 og Hot Wheels DLC. Dama i kassa var hyggelig og spurte om jeg var Fjordkraft kunde, og vipps så kostet den 1390 "og vipps så kostet den 1390". Og da betalte du med Vipps også da? Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Var nettopp inne hos min lokale Power og kjøpte Xbox One S til 1590. Inkluderte Forza Horizon 3 og Hot Wheels DLC. Dama i kassa var hyggelig og spurte om jeg var Fjordkraft kunde, og vipps så kostet den 1390 "og vipps så kostet den 1390". Og da betalte du med Vipps også da? Skjønner ikke hva du prater om.. Det står da klart og tydelig "vips" i teksten 2 Lenke til kommentar
Tudamnhot Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Fr Endret 24. november 2017 av Tudamnhot Lenke til kommentar
FB.620149971038080 Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Var nettopp inne hos min lokale Power og kjøpte Xbox One S til 1590. Inkluderte Forza Horizon 3 og Hot Wheels DLC. Dama i kassa var hyggelig og spurte om jeg var Fjordkraft kunde, og vips så kostet den 1390 Det var et utrolig godt kjøp. Lenke til kommentar
SpZ- Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Norge spiller WESG Kvalikk... Det er FREDAG i dag og dette er det som møter meg på det som skal være Norges største "Gaming\Esport\Data" nettside. Også lurer folk på hvorfor vi vil ha catch-gamer,NESC.nu etc tilbake? https://imgur.com/a/r9RPf -> DETTE MØTER MEG. INGEN NYHETER OM NORGE SOM SPILLER BRA CS I BARCELONA. Kjenner det koker over holdningen til gamer.no.... Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Norge spiller WESG Kvalikk... Det er FREDAG i dag og dette er det som møter meg på det som skal være Norges største "Gaming\Esport\Data" nettside. Også lurer folk på hvorfor vi vil ha catch-gamer,NESC.nu etc tilbake? https://imgur.com/a/r9RPf -> DETTE MØTER MEG. INGEN NYHETER OM NORGE SOM SPILLER BRA CS I BARCELONA. Kjenner det koker over holdningen til gamer.no.... Gamer klarer aldri å bestemme seg for hva de skal satse på. E-sport eller vanlig spillstoff. De har lagt seg på "vi gjør begge deler litt halvveis"-linja, og siden er derfor helt elendig i forhold til det den en gang var. Når de atpåtil tikevel tigger om penger blir det hele ganske håpløst. Lenke til kommentar
SpZ- Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Norge spiller WESG Kvalikk... Det er FREDAG i dag og dette er det som møter meg på det som skal være Norges største "Gaming\Esport\Data" nettside. Også lurer folk på hvorfor vi vil ha catch-gamer,NESC.nu etc tilbake? https://imgur.com/a/r9RPf -> DETTE MØTER MEG. INGEN NYHETER OM NORGE SOM SPILLER BRA CS I BARCELONA. Kjenner det koker over holdningen til gamer.no.... Gamer klarer aldri å bestemme seg for hva de skal satse på. E-sport eller vanlig spillstoff. De har lagt seg på "vi gjør begge deler litt halvveis"-linja, og siden er derfor helt elendig i forhold til det den en gang var. Når de atpåtil tikevel tigger om penger blir det hele ganske håpløst. Sykeste er jo at Gamer.no ikke engang svarer for seg, at de ikke engang gjør noe med det? De bryr seg ikke. De sitter og drar inn reklame penger og kaller seg pionerer av Norsk Esport/Spill samfunn. Vet faktisk ikke om en som spilte CS/WC3/Dota/LoL osv fra starten av som har noe positvit og si om Gamer sine sider eller opplegg. Telenorligaen i CS:GO er også helt katastrofe. De bør kalle inn folk ikke bare fra 1.div til og endre hele systemet over ligaen. Men gjør de det? Nei, har de noen som har vært i NESL og store ligaer i Norge før i panelet sitt, mer tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå