Gå til innhold

HMS arbeid. HSEQ vs Simployer vs Kuba vs JobBox vs Stamina og Netpower-kvalitet


V-S 86

Anbefalte innlegg

Vi trenger et komplett HMS system for en bedrift på under 50stk

Både HMS håndbok, avvikssystem , interkontroll, vernerunde etc etc

 

Er det noen her som jobber innen HMS og har erfaring med en av disse systemene? eller har noen andre tips?

 

Tenker da med tanke på pris, brukervenlighet og kompatibilitet med andre systemer.

 

Hvilket system bruker dere og hvor godt funker det?

Endret av V-S 86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere spesielle behov, som f.eks. behov for at heile HMS-systemet skal være digitalt?

Eg kjenner ikkje til dei nevnte løysningane, men eg meinar på at du bør vurdere kor stort behov dere har for eit slikt system.

 

Eigentleg kan du gjere alt sjølv med litt eigeninnsats.

Eit kjapt googlesøk gir meg:

Mal for HMS håndbok: https://www.gjensidige.no/naringsliv/tema/helse-miljo-og-sikkerhet/hmshandbok Denne malen er det berre å bruke direkte, alt du treng å gjere er å fylle ut med informasjonen som malen etterspør.

Avvikssystem: Dette er det berre å lage eit skjema på som inneheld beskrivelse av kva som skal rettast opp og kven som er ansvarleg for å rette opp, og tilslutt kva som blei gjort.

Internkontroll: http://www.regelhjelp.no/Emner-A---A-/Internkontroll/ Akkurat det same som for HMS-håndboka, berre gå gjennom forskrifta og utarbeid og legg inn dokumentasjon på kvar enkelt punkt.

Vernerunde: Dette er kun ein logg, her treng du ikkje meir enn å skrive kva som blir oppdaga på vernerunda. Oppfølginga av avviket gjer du i avvikssystemet. Her er eit eksempel på skjema; http://www.hms-portalen.no/hms/hmsportal.nsf/0/D6B5C5FA0AE7A5F6C1256D9700380A48

 

 

 

Spørsmålet er berre kor mykje du er villig til å betale. Det er ikkje noke problem å betale nokon for å bygge opp heile HMS-systemet og presantere dette i ei dyr dataløysning.

Men i ei lita bedrift så kan det godt være at du klarer deg lenge med eit papirsystem. Du kan uansett ha HMS-systemet digitalt ved å scanne inn dokumenta etterkvart som dei blir utfylt.

Behovet for eit katogorisert og lett søkbart datasystem som sender ut automatiske påminnelsesepostar og liknande er langt større i store bedrifter med mange ansatte, uoversiktlig bygningsmasse, mange uhell, stort potensiale for alvorlege uhell, osv.

 

 

 

Så hadde eg vært deg så ville eg tatt ei runde med å finne ut kva som er utfordringa for din bedrift.

Er utfordringa at du mister oversikta fordi det oppstår nestenulykker heile tida og du aldri veit kven som har ansvaret for å få orden på ting, ja då vil eit digitalt program som sorterer uhella og som maser per epost/SMS til både den ansvarlege og sjefen heilt fram til ting har ordna seg kunne være hensiktsmessig.

Eller dersom utfordringa er at dere har hundrevis av forskjellige kjemikalier som alle krever spesielle forhåndsreglar, ja då vil også eit søkbart system være til stor hjelp.

 

Men ei vanlig lita bedrift der det er korte avstandar mellom ansatt og leder, ja då kan du lage mesteparten av systemet sjølv.

Etter min erfaring så står det då mest på manglande HMS-fokus i virksomheita, ikkje at du/dere ikkje evner å skrive ned dei avvika som oppstår, ikkje klarer å bestemme deg for kor ofte ein skal gå vernerunde, eller klarer å lage ein plan for kva dei ansatte skal lære på ei brannøving.

Lenke til kommentar

Målet er jo å ha null skjulte avvik, få rettet opp i de som er og unngå ulykker. Jeg har prøvd å lage noe eget men det blir for tidskrevende å lage, vanskelig å etterbehandle og få de ansatte til å faktisk bruke. Vernerunder blir derfor ikke gjennomført godt nok og avvik ikke rettet opp.

 

 

Målet er å få samlet rutiner, hms håndboka,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...