Anka76 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kjæresten min ønsker seg digitalkamera i julegave, så jeg tenkte derfor å gi han dette. Trenger noen forslag til kamera... Har dere noen forslag til bra kamera rundt 2000 kr til en gutt på 28?? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Her er noen tips fra akamera : http://akam.no/kamera men vurder å gi han et gavekort, da kan han jo kjøpe det han vil ha selv . Samtidig som han har muligheten får å legge litt av sine egene penger i det, da det ikke er de beste digi. kamerane i den prisklassen. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Godt forslag magfa Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jepp et gavekort fra en annerkjent fotobutikk er vel det lureste da har han mulighet til å velge akkurat det "rette" camera , i tillegg er det jo en mulighet for at prisen er litt lavere etter jul Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvis han ønsker du skal kjøpe et kamera til han, er han sikkert ikke så nøye på det. Elite foto har tilbud på Canon A60, til 1995, japan photo har tilbud på nikon coolpix 2100 til 1699. Begge disse bruker både compact flash og vanlige batterier, en fordel. A60 har etter det jeg tror bedre bildekvalitet, og flere manuelle funksjoner, og bedre batterilevetid, men det følger ikke med lader og oppladbare batterier og det er noe tyngre. Har sett Canon A300 også, det virker som et bra billig kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå