BoschRexroth Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 ANNONSE: Disse massive akkumulatorene redder operaforestillingene Lenke til kommentar
Kjetil Sandal Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 bruker de 800 liter olje i minuttet til oppvarming, eller til løfte mekanismer i hydrolikken, det kommer ikke frem... da forsvinner jo poenget med hele overskriften? Lenke til kommentar
QB2PLZ1M Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Hei. Vi har et hydraulikk aggregat som pumper 860 liter i minuttet når alle pumper går. Dette bruker vi til å bevege scene podier, bak-scenepodier eller orkester grav opp og ned under omrigg eller forestilling. Med akkumulatorene til venstre i bildet, har vi med max trykket på 205 Bar hele 2050 liter olje tilgjengelig for umiddelbar bevegelse av valgt podie uten å starte noen pumper. Håper dette hjelper deg. Mvh. Egil. DNO&B 1 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Overskriften gir inntrykk av at Operaen bruker 800 liter olje i minuttet. Typisk clickbait. Hyggelig at dere har sofistikerte systemer som styrer scenen, men at dere har en pumpe som leverer 860 liter hydraulikkolje i minuttet er ikke særlig sensasjonelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Kom til poenget for helvete. Jeg er fagmann innen oljeavfall og jeg driter i livshistorien til kunden deres. Jeg vil vite hva de bruker olje til i Operaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå