MrVilla Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Hei. Kan noen hjelpe meg med problemer med det trådløse nettet. Har egentlig gitt opp og vurderer å kaste hele røkla (router) i søpla! Oppsett. Har lyse router som er satt i bridge mode. Derfra går kobling til min TP-LINK Archer 1750 v2 router. Har oppdatert FW på den. Her har jeg koblet med kabel: PS3, Hoved pc og server Trådløst så har jeg bærbare pc’er, mobiler nett brett etc. Routeren står ca 6-7 meter fra der vi sitter. Har ikke 100% klar sikt, men signalet er sterkt og og godt. Symptomer: Jevnt og trutt så detter internett ut på det trådløse nettet. Forbindelsen er noen ganger helt fin, men en og annen gang så faller den og ut. Ikke ofte da. Jeg kobler fra og til igjen og da er nettet oppe og går igjen. Kan vare i et minutt eller en time. Så dette det ned og det er samme leksa om igjen. Når jeg har net så er signalet fint og når jeg tester forbindelsen så ligger jeg på ca 30 Mbit. Alt som er trådet har helt grei forbindelse hele tiden så internett går kun ut på det trådløse. Kan opplyse om at det har blitt verre og verre for hver måned nesten og nå er uutholdelig! Hva er prøvd: Resette router Prøve med kun 2,4G og/eller 5G Sette fast kanal, sette fast Mhz Kjøpte ny router, men fikk samme problemet der. Samma hva jeg gjør så dette nettet ut med jevne mellomrom. Er mildt sagt drittlei! Noen tips? Endret 23. november 2017 av MrVilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå