Gå til innhold

Gaming pc 10 000k


Anbefalte innlegg

Altså ikke se på meg villfaren, ikke jeg som bestemmer om du skal trykke bestill eller ikke.

Det er alltid noe småplukk her og der, men det ser bra ut.

 

Bare husk, her er det uten kabinett. Hvor skal du putte det in i?

Regner med du har skjerm, mus og tastatur fra før av.

 

Du trenger Windows i tillegg... slike ting må på plass ellers så blir nevøen din skuffa :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.kinguin.net/category/19429/windows-10-professional-oem-key/

 

Den dagen jeg eller noen her klarer å komme med noe som motsier dette så stopper jeg også, enn så lenge, ingen, bare tomme ord!

 

Grunnen jeg sier dette er: Jeg har anbefalt til dette til 10+ kunder/venner, ingen har havnet i problemer, så derfor ønsker jeg virkelig beviser og ikke bare facebook tomme løfter.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

https://www.kinguin.net/category/19429/windows-10-professional-oem-key/

 

Den dagen jeg eller noen her klarer å komme med noe som motsier dette så stopper jeg også, enn så lenge, ingen, bare tomme ord!

 

Grunnen jeg sier dette er: Jeg har anbefalt til dette til 10+ kunder/venner, ingen har havnet i problemer, så derfor ønsker jeg virkelig beviser og ikke bare facebook tomme løfter.

Denne var ikke dumt, nå har jeg ingen erfaringer med å kjøpe gjennom ukjente nettsider osv osv.

Jeg selv trenger ny OS, takk for tips.. skal ta en ordentlig titt utover helga. !!

Endret av funkweb
Lenke til kommentar

Joda, har anbefalt dette til mange men problemet er facebook og de eldre generasjoner som sitter med XP i hodet.

 

Altså... ikke ta meg feil, hvis noen klarer her å bevise at dette er scam så stopper jeg ASAP. Jeg har spurt om dette før og ingen klarer å komme med noe, så jeg lar det være og anbefaler det til andre.

 

(innerst inne vet jeg det må være scam på en måte men risiskoen er så lite at jeg orker ikke ta høyde for det)

Det er samme som en ungdom ble tatt for smugrøyking.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...