toy_man Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Hei,Jeg lurer på om det er noen som vet om en app til android som man kan bruke til å ta bilde av f.eks kvitteringer, gjøre om til pdf (eventuelt jpg) for så laste det opp til enten google drive eller onedrive.Blir en del reising pga jobb. Så hadde vært greit å hatt noe sånt. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Med litt tweaking bør du få det til med IFTTT. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) PhotoScan by Google Photos, er egenglig beregnet for bilder men den fungerer like fint for andre type dokumenter også. Mener den skal kunne laste opp til drive. Edit: Ser ut som du kan gjøre det rett fra disk appen på android: https://support.google.com/drive/answer/3145835?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en&oco=0 Endret 23. november 2017 av Sakiko 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Genious scan+ bruker jeg. Enkel. Testet et par Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Office Lens fra Microsoft gjør dette. Det tar OCR-scanning også. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Tusen takk for tips! Skal sjekke de ut Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Cam scanner er en god app som gjør jobben greit til de oppgavene som trådstarter etterspør. Jeg opplever lik oppførsel både med android og iphone telefonene mine. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Google-drive-appen har dette innebygget. Trykk på + og Scan. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå