AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Hei Jeg klarer ikke å kjenne følelsen av at jeg er flink i ting. Jeg studerer, men jeg føler ikke at jeg er flink, selv om jeg får gode tilbakemeldinger, klarer jeg ikke å se at jeg mestrer jobben min og studiene. Blir også stresset hvis folk bruker avanserte ord jeg ikke er vant til å bruke. Jeg kan bli spurt om ting, så aner jeg ikke hva jeg skal svare fordi jeg ikke helt forstår spørsmålet pga ordbruken. Dette skjer ikke ofte, men utrolig kjipt når det skjer. Det er noen faguttrykk, også andre ord, men noe jeg mener vi ikke har vært bort i så mye på studiet. Jeg føler meg heller ikke klar til å bli ferdig om 6 mnd. Da blir jeg autorisert helsepersonell, og jeg synes det er skummelt med tanke på alt ansvar, alt jeg skal kunne , alt jeg skal vite, og alle spørsmål jeg vil få. Fått mye skryt nå som jeg er ute i praksis, men jeg ser bare alt jeg ikke kan og klarer. Helt ærlig, forstår jeg ikke hvorfor jeg får så mye skryt. Blir også stresset når jeg hører andre har gode innspill ( klassekamerater), og jeg føler jeg ikke har så gode,eller at de kan mer enn meg om et tema. Må nevnes at jeg ikke er så interessert i studiet, men at jeg trives med det praktiske arbeidet. Er egentlig veldig skoleglad, men mulig høye krav har gjort slik at jeg er i denne "onde" sirkelen av selvhat. Eksamen gikk ikke som forventet, selv om karakteren er bra, ble jeg skuffet pga alt arbeidet jeg la inn i oppgaven. Sliter med å skrive lange tekster da jeg blir så pirkete og opptatt av småting, slik som valg av ord, rekkefølge på ord, etc. Har også hørt på jobb at flere tror jeg er ferdig utdannet. Jeg tenker at det er fordi de vet jeg studerer, og bare tenker at jeg er ferdig fordi jeg har jobbet der en stund. Jeg har rett og slett mistet evnen av å være stolt og fornøyd med meg selv. hjelp..... Anonymous poster hash: 53014...44b Lenke til kommentar