Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

BEDØK 1.året | Eksamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Skal ha eksamen om 2 uker i grunnleggende regnskap og bedriftsøkonomi (UiS), og ettersom jeg kommer rett fra realfag på Vgs, er det en del som ikke sitter som det skal.

Hvordan øvde dere til dette? Regnte bare eksamensoppgaver eller?

Takk på forhånd.

Jeg leste igjennom noen notater og eksamener ett par dager før eksamen, går vell nesten ikke ann å stryke i det faget der, 

Lenke til kommentar

Hei,

Skal ha eksamen om 2 uker i grunnleggende regnskap og bedriftsøkonomi (UiS), og ettersom jeg kommer rett fra realfag på Vgs, er det en del som ikke sitter som det skal.

Hvordan øvde dere til dette? Regnte bare eksamensoppgaver eller?

Takk på forhånd.

Jeg leste igjennom noen notater og eksamener ett par dager før eksamen, går vell nesten ikke ann å stryke i det faget der, 

Nei, stryk blir det vel ikke. Blir bare så sykt stresset av at "Har du master fra UiS? Det er ikke bra nok, burde heller ha gått på BI eller NHH". Er jo nesten som at en master er "bare" en master nå til dags, eller iallefall slik jeg opplever det.

Jeg er ikke en dårlig elev, og klarte å komme meg inn på en integrert master her på UiS, men føler likevel et press til å prestere og få minst B i snitt for å være en "aktuell arbeidstaker" om et par år. Det er iallefall slik jeg har blitt fortalt, men realiteten er kanskje ikke like ille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...