Ferskenrosa Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Hei! Jeg skulle i dag levere en søknad på nav , men fikk beskjed om å komme tilbake i morgen. (Kanskje det er folk der i morgen som kan jobben sin? ) Uansett, jeg leverte søknaden i posten i dag for regner med at jeg ville hørt samme regla i morra Forrige gang jeg søkte gikk det greit for da leverte jeg søknaden gjennom posten og var ikke innom nav. Hvorfor er systemet sånn at man ikke får hjelp på selve mottaket? Hva er vitsen med å ha et mottak når man ikke får hjelp? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Hva er vitsen med å ha et mottak når man ikke får hjelp? Vitsen er vel at man skal TRO at man kan få hjelp om man trenger det slik at man vil fortsette å støtte systemet. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Har de ikke egne åpningstider for drop in henvendelser? Eller egen postkasse ved inngangen? På lokalkontoret her er det begge deler. Kl 12-1430 står det 1-2 ansatte og hjelper alle som kommer inn. Skal man levere ting til kjente saksbehandlere, ordner de det. Ellers er det en postkasse ved døra som man kan putte alle typer dokumenter i. Nå går vel alt digitalt også. Alt som har med jobb å gjøre (søknad, intervju, praksis) skal registreres i jobbloggen. Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Har de ikke egne åpningstider for drop in henvendelser? Eller egen postkasse ved inngangen? På lokalkontoret her er det begge deler. Kl 12-1430 står det 1-2 ansatte og hjelper alle som kommer inn. Skal man levere ting til kjente saksbehandlere, ordner de det. Ellers er det en postkasse ved døra som man kan putte alle typer dokumenter i. Nå går vel alt digitalt også. Alt som har med jobb å gjøre (søknad, intervju, praksis) skal registreres i jobbloggen. Nei, de har bare de vanlige åpningstidene. Og de har heller ikke denne postkassen du snakker om. De hadde postkasse på det tidligere nav kontoret mitt, men ikke her. Så da ble det bare å sende det i posten. Virker som de rett og slett bare vil ha folk med avtale der. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Da ville jeg holdt tettere kommunikasjon med behandleren din (hvis du har en fast). Gi beskjed elektronisk at du har sendt søknad inn, og be om bekreftelse at det er mottatt. Man får aldri gjort noe ting hvis man ikke følger opp selv. Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Da ville jeg holdt tettere kommunikasjon med behandleren din (hvis du har en fast). Gi beskjed elektronisk at du har sendt søknad inn, og be om bekreftelse at det er mottatt. Man får aldri gjort noe ting hvis man ikke følger opp selv. Har ingen fast behandler der enda. Første gang jeg søker på dette kontoret. Er vel bare å vente Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Syns dette hørtes rart ut, du skal da kunne levere et søknad uavhengig om du må komme imorra eller ikke. De legger det i hylla og den som eventuell skal behandle det får søknaden og kontakter deg /sender brev når den er behandlet. En viktig ting er å: Mase mase, det skjer ingenting om du ikke maser. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 @TS: De har søknader på et stativ og postkasse ved utgangen du kan levere til, så det er unødig å komme en annen dag. @Dere andre: Kan dere ta borgerlønnsdiskusjonen et annet sted? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Moderatormelding OT diskusjon fjernet og tråden flyttet til riktig sted. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Hva slags søknad var det, og hvorfor ville de ikke ta den imot? Endret 25. november 2017 av Taurean Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Siden ferskenrosa ikke har kommentert enda så blir alt annet spekulasjoner. Uansett, så har du muligheter for å følge saken din Sjekk der om søknaden har kommet, og hvordan det står til med saken. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Har de ikke egne åpningstider for drop in henvendelser? Eller egen postkasse ved inngangen? På lokalkontoret her er det begge deler. Kl 12-1430 står det 1-2 ansatte og hjelper alle som kommer inn. Skal man levere ting til kjente saksbehandlere, ordner de det. Ellers er det en postkasse ved døra som man kan putte alle typer dokumenter i. Nå går vel alt digitalt også. Alt som har med jobb å gjøre (søknad, intervju, praksis) skal registreres i jobbloggen. Er det folk som har stått fram i media? Jobber det en del folk gjemt bort et eller annet sted, som ikke en gang de andre synlige NAV-ansatte kjenner til? Men til saken. De fleste søknadskjema finner man vel på internett www.nav.no i våre dager. Mange av dem lar seg vel også innsende elektronisk. Du kan vel også drive å sende elektroniske meldinger i hytt og gevær, så kan det hende noen med vett til slutt gir deg et svar som har fornuft over seg. Endret 25. november 2017 av G Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Haha, ble litt rar formulering det der. Mente saksbehandlere man har fått som sin behandler. Eller en fast saksbehandler man forholder seg til. Men tenker du skjønte poenget og ville bare spøke om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå