Gå til innhold

E-700 MMS problem...

JVD

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en kompis til å sende meg et bilde via mms og min E700 lastet ned den fila i evigheter... jeg måtte gå inn på meny og avbryte nedlastingen.. og da fikk jeg meldingen... noen som vet hva som er galt? jeg skjønner ikke noe!

og en ting til... når jeg skal laste ned ringetoner fra f.eks www.inpoc.no og dem sender meg en sms med WAP adresse.. er det en eller annen må jeg kan kopiere adressen, så jeg slipper å skrive alt det ned...(+++det tar tid)

hvem MMS profil skal jeg bruke? har telenorkontantkort! TnM/GPRS/MMS eller TnM/STD/MMS??? hvem av dem?

masse lættis oversettelser og skrive feil...(på ansikter til telefonr nr så er det et ansikt som heter becham.. lurer på om det skal stå beckham der.. :dontgetit: )

men ellers feeeett telefon! :yes::thumbs::thumbs::thumbs:

Endret av JVD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

halla. jeg har også e700. kjempefornøyd, selv om det er noen ting jeg kunne FINT klart meg uten.

har opplevd noe lignende selv, som VIRKELIG er et stort problem. (de andre er egentlig bare bagateller)

den første dagen jeg hadde telefonen gikk det helt fint å både sende og motta mms. men nå i det siste har jeg opplevd at jeg fint kan sende selv, men når noen andre sender meg får jeg bare at nedlastingen av mms var mislykket. kjempeirriterende både for meg og mine venner som tross alt bruker 2,50,- på å sende den j**** meldinga.

har andre opplevd det samme?

JVD:

det er latterlig når man skal legge til bilde av personene i tlf boken, så er det faktisk ikke mulig å legge til dine egne bilder. bare de latterlig preinnstallerte bildene. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...