zeebra Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Tror heller dette her handler om det faktum at europa er en tidligere kristen sivilisasjon enn at det er så fælt at det er mange blondiner her. Hvis det gleder eliten at folk går i burka, da får de få det. De inne i disse burkaene vil sikkert ikke ha den eliten som som sitter og regjerer her nå, men den floken får de løse opp seg imellom, det angår ikke meg. Det transhumanistiske, transsexuelle, transkulturelle karbon-fryktende avgiftsbelagte anti-terror overvåkede detaljregulerte demoniske systemet hvor ungene sitter med kredittkort og boliggjeld de vil betale på til godt over pensjonsalder og baksnakker hverandre på facebook og deler nakenbilder av hverandre på snapchat som jeg aner konturene av, vil jeg spare mine evt hvite barn for å oppleve. Heldigvis har jeg ingen. Jeg er sjeleglad jeg ikke er en 1 år gammel baby. Men akkuratt meg er Gud med, så jeg klarer meg nok, og med 40 år bak meg på jorda så er jeg vel ca halvveis. Å skru klokka tilbake til 1970-80 tallet vil nok ikke skje, for katta er ute av sekken. Jeg tror nok det er en del folk som tenker at de ikke ønsker å bringe barn til verden i et slikt samfunn. I tillegg til at de må jobbe hver eneste dag for å delta i dette systemet, noe som ytterligere øker zombie faktoren. Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Akkurat i det man trodde ting ikke kunne bli mer absurd... Det er ganske underholdende da, i det minste. Det som er ganske underholdene er hvordan nyttige idioter går over i benektelse-modus når jeg avslører noe de ikke liker. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Akkurat i det man trodde ting ikke kunne bli mer absurd... Det er ganske underholdende da, i det minste. Det som er ganske underholdene er hvordan nyttige idioter går over i benektelse-modus når jeg avslører noe de ikke liker. Har du avslørt noe? Jeg som trodde du bare linka til rasistiske konspirasjons videoer på YouTube. 2 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Akkurat i det man trodde ting ikke kunne bli mer absurd... Det er ganske underholdende da, i det minste. Det som er ganske underholdene er hvordan nyttige idioter går over i benektelse-modus når jeg avslører noe de ikke liker. Har du avslørt noe? Jeg som trodde du bare linka til rasistiske konspirasjons videoer på YouTube. Akkurat dette jeg snakker om. Du evner ikke å motargumentere meg eller den informasjonen jeg har presantert på noen som helst måte, så du kommer med patetiske utbrudd isteden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Akkurat i det man trodde ting ikke kunne bli mer absurd... Det er ganske underholdende da, i det minste. Det som er ganske underholdene er hvordan nyttige idioter går over i benektelse-modus når jeg avslører noe de ikke liker. Har du avslørt noe? Jeg som trodde du bare linka til rasistiske konspirasjons videoer på YouTube. Akkurat dette jeg snakker om. Du evner ikke å motargumentere meg eller den informasjonen jeg har presantert på noen som helst måte, så du kommer med patetiske utbrudd isteden. Når du ikke kommer med valid info er det jo ikke noe å motargumentene for. Akkurat som jeg ikke trenger å motargumentere mot øglemenn, eller at svensker egentlig er blekkspruter. Er påstanden total mangelfull tenger man ikke motbevise den. 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Akkurat i det man trodde ting ikke kunne bli mer absurd... Det er ganske underholdende da, i det minste. Det som er ganske underholdene er hvordan nyttige idioter går over i benektelse-modus når jeg avslører noe de ikke liker. Har du avslørt noe? Jeg som trodde du bare linka til rasistiske konspirasjons videoer på YouTube. Akkurat dette jeg snakker om. Du evner ikke å motargumentere meg eller den informasjonen jeg har presantert på noen som helst måte, så du kommer med patetiske utbrudd isteden. Når du ikke kommer med valid info er det jo ikke noe å motargumentene for. Akkurat som jeg ikke trenger å motargumentere mot øglemenn, eller at svensker egentlig er blekkspruter. Er påstanden total mangelfull tenger man ikke motbevise den. Hva mener du med at det ikke er "valid info"? Promoterer ikke SVT raseblanding i denne musikkvideoen? Har du sett gjennom det jeg postet i det hele tatt? Det er som om jeg skulle bevise for deg at Trump er presidenten av USA, ved å poste en video av han når han står i det hvite hus eller noe, så sier du at det er en "konspirasjonsteori" og "ikke valid info". Endret 4. desember 2017 av nahoj Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Akkurat i det man trodde ting ikke kunne bli mer absurd... Det er ganske underholdende da, i det minste. Det som er ganske underholdene er hvordan nyttige idioter går over i benektelse-modus når jeg avslører noe de ikke liker. Har du avslørt noe? Jeg som trodde du bare linka til rasistiske konspirasjons videoer på YouTube. Akkurat dette jeg snakker om. Du evner ikke å motargumentere meg eller den informasjonen jeg har presantert på noen som helst måte, så du kommer med patetiske utbrudd isteden. Når du ikke kommer med valid info er det jo ikke noe å motargumentene for. Akkurat som jeg ikke trenger å motargumentere mot øglemenn, eller at svensker egentlig er blekkspruter. Er påstanden total mangelfull tenger man ikke motbevise den. Hva mener du med at det ikke er "valid info"?Promoterer ikke SVT raseblanding i denne musikkvideoen? Har du sett gjennom det jeg postet i det hele tatt? Det er som om jeg skulle bevise for deg at Trump er presidenten av USA, ved å poste en video av han når han står i det hvite hus eller noe, så sier du at det er en "konspirasjonsteori" og "ikke valid info". Nei og nei. Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Så du innrømmer at du ikke har sett gjennom det engang. Du er morsom. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg svarte deg. Nei og nei. Det du tror på har ikke noe rot i virkeligheten. Du er rasist og det får deg til å tro på ting som er like idiotiske som scientologi eller øglemenn. 2 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg svarte deg. Nei og nei. Det du tror på har ikke noe rot i virkeligheten. Du er rasist og det får deg til å tro på ting som er like idiotiske som scientologi eller øglemenn. Enten så har du ikke sett gjennom det jeg postet, eller så velger du å avvise informasjonen jeg presenterte fordi den er ubehagelig for deg. https://snl.no/bekreftelsestendens 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Og hva er grunnen til at du ser "raseblanding" over alt..?https://snl.no/bekreftelsestendens ===Blanda Upp er satire/humor.Hvem synes at det er morsomt..?Jeg, blant annet.Fordi det spiller på frykten til folk som deg. Endret 5. desember 2017 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Blanda Upp er satire/humor. Og...? Jeg er klar over at anti-hvite rasister liker å "spille på frykten" til hvite folk som er bekymret over demografiske endringer. Hvis bare høyresiden var like glad i å spille på frykten til folk som er bekymret over klima endringer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg svarte deg. Nei og nei. Det du tror på har ikke noe rot i virkeligheten. Du er rasist og det får deg til å tro på ting som er like idiotiske som scientologi eller øglemenn. Enten så har du ikke sett gjennom det jeg postet, eller så velger du å avvise informasjonen jeg presenterte fordi den er ubehagelig for deg. https://snl.no/bekreftelsestendens Jeg trenger ikke se gjennom det du poster, du er ikke spesiel, du er ikke smartere enn andre som har oppdaget noe andre ikke har, du er en generisk rasist som det finnes tusenvis av, alt dere tror på der feil, dere bruker de samme orda som ikke betyr noe, dere sitter der å er redde for alt og ingen ting, vi som ikke lever i frykt for fantasi har det så mye bedre enn dere redde små rasister. 2 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg svarte deg. Nei og nei. Det du tror på har ikke noe rot i virkeligheten. Du er rasist og det får deg til å tro på ting som er like idiotiske som scientologi eller øglemenn. Enten så har du ikke sett gjennom det jeg postet, eller så velger du å avvise informasjonen jeg presenterte fordi den er ubehagelig for deg. https://snl.no/bekreftelsestendens Jeg trenger ikke se gjennom det du poster, du er ikke spesiel, du er ikke smartere enn andre som har oppdaget noe andre ikke har, du er en generisk rasist som det finnes tusenvis av, alt dere tror på der feil, dere bruker de samme orda som ikke betyr noe, dere sitter der å er redde for alt og ingen ting, vi som ikke lever i frykt for fantasi har det så mye bedre enn dere redde små rasister. "Jeg trenger ikke se gjennom det du poster" hahaha, jeg vet ikke hva jeg skal si engang... Du innrømmer åpent at du ikke vil se gjennom det fordi du er redd for å ta til deg informasjon som ikke passer inn i ditt verdensbilde. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg svarte deg. Nei og nei. Det du tror på har ikke noe rot i virkeligheten. Du er rasist og det får deg til å tro på ting som er like idiotiske som scientologi eller øglemenn. Enten så har du ikke sett gjennom det jeg postet, eller så velger du å avvise informasjonen jeg presenterte fordi den er ubehagelig for deg. https://snl.no/bekreftelsestendens Jeg trenger ikke se gjennom det du poster, du er ikke spesiel, du er ikke smartere enn andre som har oppdaget noe andre ikke har, du er en generisk rasist som det finnes tusenvis av, alt dere tror på der feil, dere bruker de samme orda som ikke betyr noe, dere sitter der å er redde for alt og ingen ting, vi som ikke lever i frykt for fantasi har det så mye bedre enn dere redde små rasister. "Jeg trenger ikke se gjennom det du poster" hahaha, jeg vet ikke hva jeg skal si engang... Du innrømmer åpent at du ikke vil se gjennom det fordi du er redd for å ta til deg informasjon som ikke passer inn i ditt verdensbilde. Nei jeg trenger ikke så se gjennom det fordi jeg har sett det 100 ganger før, som sagt du er ikke spesiell, du har ikke funnet noe hemmelig stor konspirasjon, du er en rasist som er redd for din egen skygge og må trøste deg med at du er smartere enn andre mennesker fordi du har funnet ut en stor hemmelig konspirasjon, man har forsket på sånne som deg og vet nøyaktig hva som driver deg pyskologisk. Det er ganske simple grier egentlig. 2 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Du er feig. Kom tilbake når du har sett gjennom det. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Du er feig. Kom tilbake når du har sett gjennom det. Med dine egne ord: Hva er nytt med informasjonen du kommer med..? For oss som faktisk er samfunnsengasjerte, så har problemet med at Nordmenn får for få barn til å opprettholde samfunnet blitt diskutert lenge. Eldrebølgen ville ført til at svært mange mennesker måtte blitt sykepleiere og omsorgsarbeidere, bare for at de eldre skal få muligheten til en verdig alderdom. Disse jobbene produserer ingenting av verdi -- og GDP vil falle som en stein. Om ikke vi gjør noe. Etniske nordmenn får ikke så mange flere barn. Det er de for late og egoistiske til: Den vanligste grunnen til å ikke få barn er ønsket om selvrealisering, karriere og det å slippe stresset med å ha barn. Kulturen VÅR dreper folket vårt. Høyresiden dreper folket vårt -- gjennom å gjøre at mennesker som velger å få barn opplever relativ fattigdom sammenlignet med dem som aldri får barn. Samtidig så ønsker ytterste høyre å bare ignorere problemet med eldrebølgen. Seriøst. Hva er løsningen DIN på at flere og flere mennesker må slutte å produsere varer og tjenester som driver økonomien -- og gå over i yrker som ikke skaper nye verdier..? Alternativene er: -La eldre dø på sykehjemsinstitusjoner om de ikke er blant fåtallet som kan betale for hjelp. -Lage store sykehjem hvor de eldre bor som kveg, med minimalt ansatte til å ta vare på deres behov. -Ha statlige barnelotteri: Taperene må få barn. Vinnerene får bli millionærer på pengene de sparer på å ikke få barn. -Innvandring som kan ta seg av frafallet av nordmenn og gå inn i de kjipeste yrkene i landet, slik at vi Normenn slipper å få barn, og kan tilby verdig eldreomsorg til de eldre ... Og dette er bare de eldre. Hele samfunnet er bygget under befolkningsvekst, og krever i det minste at folket ikke minker i antall. 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Du er feig. Kom tilbake når du har sett gjennom det. Med dine egne ord: Hva er nytt med informasjonen du kommer med..? Hva er nytt? Poenget er å dokumentere hvordan Kalergi-planen blir satt ut i praksis. Etniske nordmenn får ikke så mange flere barn. Det er de for late og egoistiske til: Den vanligste grunnen til å ikke få barn er ønsket om selvrealisering, karriere og det å slippe stresset med å ha barn. Kulturen VÅR dreper folket vårt. Det du beskriver her er kvinner som jobber istedet for å få barn. Menn med høy utdannelse får barn, det gjør ikke kvinner med høy utdannelse. Det er problemet. Høyresiden dreper folket vårt -- gjennom å gjøre at mennesker som velger å få barn opplever relativ fattigdom sammenlignet med dem som aldri får barn. Samtidig så ønsker ytterste høyre å bare ignorere problemet med eldrebølgen. Du mener det er venstresiden som dreper folket vårt - ved å ta penger fra nordmenn i arbeid som går til store innvandrerfamilier. Høye skatter gjør det vanskelig å forsørge en familie, hvertfall uten at mor også jobber. Hele samfunnet er bygget under befolkningsvekst, og krever i det minste at folket ikke minker i antall. Japan har lav fødselrate, og de klarer seg fint. Problemet vil rette seg selv fordi de importerer ikke nye befolkninger som krever store ressurser. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) I de fleste familier, så TRENGER ikke mor å jobbe.De trenger ikke et stort hus.De trenger ikke hverken en eller to biler.De ønsker det -- fordi de setter materielle goder over det å få, og det å oppdra, barnOg det er åpenbart hvilke familier som tjener mest penger og sitter igjen med mest materielle goder:Familien hvor både mor og far er utdannet og jobber.Familien hvor bare far er utdannet og jobber.Mener du at kvinner ikke bør jobbe..?======Israel og jødene i USA sliter med nøyaktig samme problem som Norge.Jødene får ikke nok barn, og får uungåelig genetikken sin utblandet. Endret 5. desember 2017 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Hva er "Kalergi Planen"? Det er lett å trekke slutningen om konspirasjoner i tilfeller hvor realiteten best beskrives av inkompetanse i kombinasjon med urealistisk ideologi. Vestens kommende stagnasjon og den tilsynelatende "utskiftingen" av hvite er en konsekvens av kombinasjonen mellom idealpolitikk og ønsket om ekspansiv vekst. Hensikten er ikke å utrydde hvite. Hensikten er imidlertid heller ikke å bevare hvite. Hensikten er å ekspandere, og oppnå "rettferdighet for alle". Men rettferdighet for alle er dessverre en idealistisk målsetning og en pragmatisk umulighet. Spesielt i kombinasjon med kontinuerlig ekspansjon. Og ekspansjon kan ikke pågå i evigheten. Man kunne kanskje vært unnskyldt for å tro noe slikt for 100 år siden, da Vesten surfet på bølgen av den industrielle revolusjon, og både befolkningen og velstanden vokste eksponensielt for hvert år. Men jo flere man blir, desto hardere blir konkurransen om ressursene - hvilket er hva som driver veksten. USA stod for nesten 50% av den samlede verdensøkonomien på 1950-tallet. Nå står de for mindre enn 25%, mens verdensøkonomien har ekspandert eksponensielt fra $ 3,4 billioner i 1900, til $ 10 billioner i 1950, og til $ 108 billioner i 2015 (justert for inflasjon og målt i 2011 dollar). Med flere om beinet blir det hardere konkurranse, og vanskeligere å beholde posisjon. Mennesker har alltid benyttet seg av den energikilden som er lettest å få tak i. Først tre, så kull og så olje og gass. Lite eller ingenting tyder på at verden vil gå tom for hydrokarboner på lang tid, men de hydrokarboner vi finner ligger stadig på vanskeligere tilgjengelige områder, hvor produksjonsvilkårene er tilsvarende dårligere. Oljen som ble funnet på 1930-tallet ga 100 ganger så mye energi som det trengtes for å pumpe den opp. For oljen som ble funnet på 1970-tallet var forholdet 30 til 1, og fracking i Canada ligger nå på under 7 til 1. Senest i dag kunne vi lese i Teknisk Ukeblad at interessen for utlyste oljefelt i Barentshavet var halvert i 24. konsesjonsrunde mot 23. konsesjonsrunde tidligere i år. Lønnsomheten for verdens mest verdifulle og utbredte energikilde kommer ikke lenger godt ut mot den tilhørende risikoen. Norge kan ikke lenger surfe på oljebølgen, og idealpolitikken vil møte seg selv i døra når pengestrømmen er i ferd med å tørke ut og vi ser hva "rettferdighet" betyr i et samfunn hvor ressursenes begrensninger blir mer og mer tydelige. Endret 5. desember 2017 av Løgn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå