wingout Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Kjøpt en Samsung gear S3 som er en flott klokke. Remmen og feste er ikke bra . Rett etter kjøpet var jeg på flybussen til hotellet og jeg var siste som var i bussen . Kom på Hotellet og oppdaget klokka var borte. Tenkte med en gang noen må ha stjålet klokka uten jeg har merket det. Ringte Ving gayd og spørre om dem kunne sjekke i bussen angående klokka. Den ble funnet med remmen fra klokkehodet var da falt av. Jeg ba Ving gaiden skrive en bekreftelse på hendelsen som jeg fikk ( se vedleg). Når hjemme i Norge gikk i butikken den ble kjøpt og dem satte in lenken og sa at alt OK, En stund etter mistet jeg klokka rett utenfor inngangen og remmen hadde igjen falt av fra klokkehodet Dessverre falt klokka rett i grusen og glasset bak ble knust. Leverte den in til ett verksted Samsung bruker men fikk beskjed det er ikke noe galt med hverken klokka eller remm feste. Samsung Norge sier at jeg må betale for å få den reparert klokka eller kan den sendes uten å reparere den mot kr 450.- pluss moms. Jeg trodde ikke mine øyne at jeg ikke skulle bli trodd tross Ving guiden fant klokka i den tilstand at remmen hadde falt av og har skriftlig bekreftet det. Opplever at det å ikke bli trodd selv om skritelig bevis var det ingen forståelse fra Samsung Norge. Toppen av frekkhet var at hvis jeg betaler for reparasjonen skulle jeg få ny rem og det var godwill fra Samsung Jeg mener at hvis det ikke er feil hverken klokka eller feste på remmen eller remmen skjønte jeg ikke helt vitsen med å bytte rem hvis ingen feil ? Jeg tolker vel dem så feilen og bytter derfor remmen på klokka ellers er det meningsløst å bytte en rem og klokke som er i orden i følge Samsung Norge. Er det noen andre som har opplevd så arrogant kundebehandling av Samsung hører jeg gjerne i fra dere. . Vedleg bevis på funnet klokke fra Ving Gaid Endret 23. november 2017 av wingout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå