AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg forstår ikke helt regelverket. Betyr dette at man som ufør kan ha rett på gratis tannlegebehandling? Er det noen som vet noe om dette? "Tilstand 14: Sterkt nedsatt evne til egenomsorg ved varig sykdom eller ved varig nedsatt funksjonsevne" https://helfo.no/takster/regelverk-og-takster-for-tannlege Anonymous poster hash: f33ff...e6e Lenke til kommentar
FingerBangingWilly Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 <script> ja så lenge du har vert behandling oss typ vpp, hjelpetjenesten o.l. i mer enn tre måneder så dekker kommunen tannhelse, snakk med din behandler.</script> Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 <script> ja så lenge du har vert behandling oss typ vpp, hjelpetjenesten o.l. i mer enn tre måneder så dekker kommunen tannhelse, snakk med din behandler.</script> Når som helst i livet? Jeg falt ut av behandlingssystemet for nærmere 10 år siden fordi jeg ikke klarte møte opp mer. Har kun hatt kontakt med fastlege i senere år. Kan fastlege brukes? Anonymous poster hash: f33ff...e6e Lenke til kommentar
forvirra Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Nei, er du ikke i systemet så går du ikke under denne ordningen.Men snakk med tannlegen, det kan være du kommer under noen ordninger hos helfo og da kan få dekt deler av regningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå