Cipher Panda Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Eliminer feilkilder, ta ut USB-enheter, ta ut RAM-brikkene, en og en. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 kan du også se på ditt hovedkort om du har et LED lys oppe til venstre (vanligvis her) Dette skal lyse på enten DRAM, CPU eller VGA dersom det er problemer.. Har du andre PCI spor du kan sette skjermkortet i for å se om det fungerer der? Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Hei igjen! Skal ta å sjekke disse lysene, har også ett PCIspor til. Det som endte med nå var at jeg satt til normal i bios og nå har jeg ikke hatt noe problemer med oppstart. Startet hver gang. Tidligere så har jeg hatt problemer med The Division, og diverse andre spill ang fpsdrop når den har stått i normal i bios. Men ikke i optimal. Nå får jeg ikke fpsdrop i spill, bortsett fra veldig lav fps i når spillet starter opp (nesten ned i 1). Men i dag oppstod det en annen ting, i youtube og sånt hakker video i starten, gjelder egentlig alt av video i nettleser. Hakker i starten, men etter 10 sek så flyter det bra. Ikke opplevd dette før. Skjer hver gang jeg starter ny video. Lurer nesten på om jeg må formatere, for å se om noe av dette kan løses. Men forstår forsatt ikke det greiene med optimal og oppstartsproblemene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå