fjarle Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Snart kan du plage vennene dine med sylskarpe sydenbilder.Facebook øker oppløsningen på Messenger-bildene Lenke til kommentar
inside_910718 Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Mulighet til å koble sammen Messenger og WhatsApp er på tide. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Jeg las jo tydelig "etterlengtet oppdatering" i overskriften.. Men kan ikke se det står skrevet noe om noe etterlengtet oppdatering noe sted jeg... Leser derimot at det kommer enda mer unyttige søppel funkjsoner. Er trossalt litt forskjell på "etterlengtet" og "unyttig dritt" ? 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Mulighet til å koble sammen Messenger og WhatsApp er på tide. Bruker folk WhatsApp?? Lenke til kommentar
Tommy Amundsen Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Mulighet til å koble sammen Messenger og WhatsApp er på tide. Bruker folk WhatsApp?? Bare over 1 miliarder mennesker bruker den i norge er vi bare litt treige. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Mulighet til å koble sammen Messenger og WhatsApp er på tide. Bruker folk WhatsApp?? WhatsApp er den beste meldingstjenesten ever, og flere enn du aner bruker den. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Har vært på utveksling i andre land i Europa, og stort sett alle bruker WhatsApp. Merkelig at det er så få i Norge som gjør det. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Har vært på utveksling i andre land i Europa, og stort sett alle bruker WhatsApp. Merkelig at det er så få i Norge som gjør det. Ikke så rart siden "alle" har ubegrenset gratis sms her i landet Endret 27. november 2017 av Krokan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 SMS? «Alle» brukar Messenger. SMS får eg av besteforeldre og eit par andre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå