1ZERSSBR Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Trenger en ny tv benk da min gamle begynner å bli stygg etter mange års bruk.Noen som vet om butikker som har godt utvalg?Lett å finne en benk som har plass til tv,tv dekoder og en spill konsoll men jeg trenger plass til mere....hjemmekino forsterker,3 konsoller og pvr dekoder.Noen tips? Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Et tips er Bestå fra Ikea. Fordelen med bestå-systemet er at man kan kombinere det slik man selv vil ha av farger, hyller og skap med BESTÅ-planlegger. Er selv på jakt etter ny tv-benk og vurderer dette oppsettet. Ikke nødvendigvis den fargekombinasjonen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Bygg selv? Har gjort det selv, og når man får MDF kappet på mål hos nærmeste byggvarekjede så fikk jeg noe som var 100% perfekt for mitt bruk og komponenter. Eneste er at man trenger litt tid for at malingen skal bli bra (nok lag og pussing imellom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå