RunningRiver Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Fikk meg nylig en ny skjerm, med ips og 1440p. Jeg får kjørt overwatch 98% helt smooth i 1440p 60fps. Opplever noen ganger at det dropper veldig i fps, og det ene sekundet jeg lagger er ofte i den verste timinga. Så jeg vurderer å overklokke gtx 970 som sitter i boksa nå. Jeg vet det kommer til å hjelpe masse, men jeg vet ikke om systemet mitt er trygt nok for overklokking. Jeg er vel kanskje mest nysgjerrig på om strømforsyninga holder mål. Fractal Define Nano S Black MSI B150I GAMING PRO AC, Socket-1151 Crucial® MX300 275GB 2.5" SSD Cooler Master B500 VER.2, 500W PSU Intel Core i5-6400 Skylake Prosessor HyperX FURY DDR4 2133MHz 8GB Nivida Geforce Gainward GTX 970 4GB Lenke til kommentar
Mathezo Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hvis du bare skal overklokke skjermkortet ditt, så er nok ikke det noe problem. Bare sørg for god nok airflow i kabinettet og ikke start for høyt. Øk OCen steg for steg sakte, og test over lengre tid for hvert steg for å sørge for stabilitet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Synn du ville spare oenger da du kjøote maskinen din, fordi du går ikkje overklokket cpu noe særlig. Det er mye av flaskehalsen sammen med minnet OG skjermkortet Skjermkortet får du nok opp i ca 1400mhz uten for mye stress. Bruk msi afterburner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå