Jtand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvordan skifter man vifte på PSU? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 skrur opp psu.. løsner vifta.. kobler fra og setter i en ny... Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hvordan kobler man på den nye vifta? (strøm) Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 kan koble den til en molex plugg (gul og svart= 12 v) eller en viftekontroller.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Neinei: du lodder av den gamle, og lodder inn en ny. Har noen bilder her: http://www.stud.ntnu.no/~kristiec/psu Slik blir den nye viften også temperaturreguler;) Jeg har satt inn en 12dB Papst i min chieftec-psu, og klager ikke! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 et lite tips! Når du først hart skrudd av dekselet, så benytt sjansen til å klippe bort evt "stålgitteret" bak vifta, og sett inn en std viftegrill istedet. Dette senker støyen da vifta får mindre motstand. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Q-Tec 450W Gold Dual Fan ATX Kutet av standard viftegrill på en annen PSU og satt inn en ny grill. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har den versjonen bare 400w Hvis du vil skifte (som meg og andre har gjort) kan du gjøre det på to måter: klippe av orginal vifte og sette inn en ny og plugge på en molex kontakt eller du kan gjøre det samme bare å lodde den nye viften på ledningene til den gamle. Det er ikke farlig å åpne PSU bare la den stå ubrukt i en halv time så er du helt sikker Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Pass på at den nye vifta gir nok luftgjennomstrømning, så ikke PSU blir for varm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå