AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Vet ikke helt hvor jeg skal starte denne tråden da jeg vil starte den et sted jeg kan være anonym. Prøver her, men flytt den gjerne hvis den hører hjemme et annet sted. For noen dager siden hadde jeg siste time hos en psykolog jeg har gått til i mange år. Det ble en rar avslutning og føler at jeg ikke fikk takket henne ordentlig for alt hun har gjort for meg. Jeg har jo dessverre ikke blitt frisk, men setter veldig stor pris på det hun har gjort for meg for dét. Lurer nå på om jeg skal skrive et takkekort og levere det i resepsjonen på klinikken fordi jeg ikke tør å gi henne det personlig. Hvordan skal jeg formulere et sånt Takkekort? Hva slags kort skal jeg bruke? Er jo ikke det samme som takkekort man gir til dem som for eksempel har gitt gaver i en konfirmasjon. Er egentlig helt blank i forhold til hvordan jeg skal gjøre dette. Kan noen hjelpe meg? Anonymous poster hash: f121d...d5d Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Bruk et helt vanlig papir, ikke nødvendig med blomstrende kort. Psykologen vil sette pris på innholdet. Begynn med: Jeg vil bare skrive noen setninger til deg som jeg ikke følte at jeg fikk gitt uttrykk for i vårt siste møte. Jeg vil takke deg for... Det har vært betydelesfullt fordi... Jeg har spesielt satt pris på... ...og så lar du det flyte på. Lykke til. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 Høres ut som en fin måte å starte på det Burde jeg heller skrive noe som ligner mer på et brev enn et takkekort da kanskje? Anonymous poster hash: f121d...d5d Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Burde jeg heller skrive noe som ligner mer på et brev enn et takkekort da kanskje? Ja, det tror jeg vedkommende ville sette pris på. Konstruktive tilbakemeldinger om hva man har gjort bra, setter alle pris på. Skriv det ferdig, la det gjære en dag og så leser du gjennom det og utfører eventuelle endringer før du leverer det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå