Mastiff Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg bruker vakuumpakker til blant annet sous vide og frysing av skalldyr. Jeg har hatt en OHB Nordica i noen år, men den har gått i stykker (plasten er knekt så den ikke kan lukkes ordentlig). Derfor må jeg ha en ny, og da passer det jo bra rundt Black Friday-tider. Jeg har lenge tenkt at det ville være lurt å ha en med automatiske doble sveisesømmer, men ser at de så som har det ikke gjør det så bra i tester på andre områder. Er det noen som vet om en god maskin å satse på? FoodSaver V2860 er blitt best i test, men de har ikke testet FoodSaver FFS017X, som har noen ekstrafunksjoner med vakuumering av bokser (fint å fryse kreps og sånt i boks, for de punkterer veldig lett vakuumposene) og virker litt mer avansert. Og er det kanskje noe annet jeg kan ha oversett som burde tilsi et annet valg? Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 Jeg tror det er FFS017X som er i bruk her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå